Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:44:45 GMT

رقابت‌های تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور در اراک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۵۸۵

رقابت‌های تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور در اراک آغاز شد

علیرضا قیصری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت های تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور جام «آترون» از برنامه‌های ورزشی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، از صبح امروز (پنجشنبه) در اراک آغاز شد.

وی افزود: مسابقات با شرکت ۴۲ ورزشکار از استان‌های مرکزی، تهران، قم، اصفهان، کرمان، زنجان، آذربایجان غربی و مازندران به صورت دو جدول مقدماتی و اصلی به مدت یک هفته در زمین اختصاصی تنیس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصری خاطرنشان کرد: رقابت ها به روش انفرادی آزاد تک حذفی در دور جدول مقدماتی برگزار می‌شود و قرعه کشی جدول اصلی هم روز جمعه بیست و دوم ماه جاری در محل مسابقه انجام و شروع مسابقه نیز روز شنبه بیست و سوم در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس هیأت تنیس استان مرکزی، حسین آبادی به عنوان سرداور و پویا امینی فر به عنوان مدیر مسابقات بر روند رقابت ها نظارت دارند و همچنین میزبانی مسابقات برعهده هیأت تنیس استان مرکزی است.

کد خبر 4716359

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس ورزش ورزش استان مرکزی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک