Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، سید میثم حسینی لر اظهار کرد: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ‌ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری 24 رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌کرد.

بنا بر اعلام شرکت پست، وی عنوان کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدر رفت زمان مشتریان گردیده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

حسینی لر در پایان خاطر نشان کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت پست بنزین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان

مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان گفت: والدین برای نام‌نویسی فرزندان کلاس اولی های خود از نیمه‌ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند شش‌سال تمام هستند بایست در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد