Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به عادی بودن ترافیک در تمامی جاده‌های مازندران گفت: در ارتفاعات جاده‌های سوادکوه (محدوده گدوک) و چالوس امروز پنج شنبه ۲۱ شهریورماه، مه گرفتگی غلیظ گزارش شده است.

او افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان مازندران ابری و در غرب استان با بارش‌های پراکنده باران همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قدمی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/س   ترافیک در جاده‌های مازندران عادی و روان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۸۵ نفر از هموطنان در تصادفات شهرها و جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عمده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بود. با توجه به وسعت جاده‌های این استان‌ها رانندگان از ایستگاه‌های بین راهی که برای استراحت پیش بینی شده حتماً استفاده کنند و بعد ادامه حرکت داشته باشند.

سرهنگ شیرانی گفت: علت عمده تصادفات خستگی و خواب آلودگی و خروج از جاده و واژگونی بوده است، همچنین سرقت غیر مجاز سبقت غیر مجاز ۲ عامل اصلی در بروز حوادث است.

وی ادامه داد: ۸۲ درصد کل حوادث در جاده‌های کشور ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز مجاز خستگی خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است که برای سرعت و سبقت غیرمجاز که نتیجه تعجیل رانندگان در رسیدن به مقصد است و با توجه به اینکه آمار زیادی از حوادث را به خودش اختصاص پلیس برنامه ویژه‌ای برای برخورد با این تخلفات دارد و اصلی‌ترین برنامه بحث سرعت متوسط در جاده‌ها که در حال انجام است.

سرهنگ شیرانی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که روزانه ۲۶ میلون تردد می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته که این کاهش ناشی از شرایط نامساعد جوی در روزهای ابتدایی سال بوده است و همچنین بیشترین پیک تردد در جاده‌های کشور مربوط به به ۷ فروردین بوده است.

محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور باز او تردد در حال انجام است و عمده سنگینی ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال است که با توجه به ظرفیت پایین جاده در طول روز با ترافیک سنگین مواجه می‌شود و توصیه می‌شود برای سفر به استان‌های شمالی از محورهای جایگزین هزار، فیروزکوه و قزوین _رشت تردد کنند.

وی همچنین در خصوص اعمال محدودیت گفت: در روزهای پرتردد مسیر جنوب به شمال چالوس و آزادراه تهران شمال به سمت جاده‌های شمالی یک طرفه می‌شود که بستگی به حجم ترافیک دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهو گفت: امروز مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6064096

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محور‌ها
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است