Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مسعود عزیزی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدیران مدارس غیردولتی برای تعیین میزان شهریه، باید اطلاعات خدمات آموزشی مدرسه خود را در سامانه مربوط به شهریه، درج کنند.

عزیزی افزود:میزان شهریه مدارس با بررسی اطلاعات درج شده در این سامانه تعیین می‌شود که بر این اساس در خراسان شمالی شهریه برخی از مدارس هیچ افزایش نداشته و برخی تا ۲۹ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حدود ۸ درصد از دانش آموزان خراسان شمالی، در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند که ۳.۵ درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است.

سال تحصیلی گذشته در خراسان شمالی، در دوره ابتدایی ۹ هزار و ۸۹۶ دانش آموز در ۱۰۲ مدرسه، در دوره متوسطه اول ۲ هزار و ۵۳۶ دانش آموز در ۳۳ مدرسه و در دوره متوسطه دوم هزار و ۶ نفر در ۲۱ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کردند.

در خراسان شمالی، ۱۶۵ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/د

افزایش ۲۹ درصدی شهریه مدارس غیردولتی خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛کریمی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب آزمون مدارس استعداد‌های درخشان هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و ۱۱۵ دانش آموز پسر  پذیرش می‌شوند. وی افزود: این سهمیه پذیرش پارسال ۱۱۲ نفر برای دختران و ۱۱۲ نفر برای پسران بود که به هر کدام ۳ نفر اضافه شده است.   به گفته رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان،  آزمون مدارس سمپاد برای متوسطه اول ۳۱ خرداد و  برای متوسطه دوم یکم تیر برگزار می‌شود.   کریمی گفت: ۶ مدرسه استعداد‌های درخشان در استان فعال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم