Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: باید شناسایی کنیم که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی هرمزگان در چه وضعیتی قرار دارند و بیشتر در کدام رشته‌ها جذب بازار کار شده‌اند. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش دانشگاه هرمزگان در مورد رصد و پایش وضعیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه اظهار داشت: در این راستا سامانه‌ای طراحی شده که در آن وضعیت دانش‌آموختگان دانشگاه هرمزگان از جمله اشتغال آنها مورد پایش و کنترل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طریق این سامانه می‌توانیم شناسایی کنیم که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی در چه وضعیتی قرار دارند و همچنین بیشتر در کدام رشته‌ها جذب بازار کار شده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: دانش‌آموختگان هر دانشگاه سرمایه‌های آن دانشگاه محسوب می‌شوند و باید توانمندی آنها به‌خوبی به‌کار گرفته شود.

همتی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سالانه با دانش‌آموختگان از جمله برنامه‌های مهمی است که دانشگاه‌ها باید در برنامه خود داشته باشند.

وی گفت: بسیاری از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها افراد توانمندی هستند که می‌توانند در راستای تحقق برنامه‌ها کمک و حمایت لازم را به دانشگاه‌ها داشته باشند.

بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در هرمزگان ایجاد می‌شود70 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوندفارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها به حمایت بیشتری نیاز دارند

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سامانه رصد و پایش وضعیت دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها باید جامع و کامل بوده و تمامی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان را در برگیرد.

همتی بیان کرد: از طریق این سامانه می‌توانیم تصویر شفاف و روشنی از وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان هرمزگان داشته و تحلیل‌های مناسبی در این رابطه به دست آوریم.

وی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش پژوهش انجام شده در مورد رصد وضعیت سلامت اجتماعی زنان و خانواده در چهار شهرستان بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم عنوان کرد: پژوهش‌ها باید کاربردی باشند تا بتوانیم از نتایج آن در راستای برنامه‌ریزی مناسب مبتنی بر نتایج پژوهش‌ها استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: از درون همین پژوهش‌ها نیز باید برنامه مناسب در حوزه سلامت اجتماعی زنان و خانواده را در هرمزگان تدوین کنیم.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S1433,6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد

به گزارش تابناک، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • شعار سال روشن‌کننده راه است
  • صندلی‌های خالی دانشگاهی عمدتا در رشته‌های اشباع‌شده هستند
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می‌رساند