Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین معروفی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح متمرکز دو هزار و ۸۶۰ واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: پروژه های بازسازی مناطق سیل زده را از دورترین و محروم ترین نقاط سیل زده استان آغاز کردیم.

معروفی بیان کرد: در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، تعمیر و بازسازی ۵۰ مدرسه در گلستان در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون ۳۸ واحد اماده واگذاری است و ۱۲ باب مدرسه دیگر تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون خط کشی سیاسی، قومی و مذهبی و تنها با نگاه انقلابی برای پیشبرد نظام و منویات رهبر معظم  انقلاب کار بازسازی مناطق سیل زده را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بزرگ ترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و امت اسلامی سوخت رسان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق سیل زده از اولویت ها بود، تصریح کرد: از مجموع دو هزار و ۸۶۰ واحد تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده که امروز افتتاح می شود هزار و ۱۸۵ واحد مربوط به استان گلستان است.

سردار معروفی گفت: از این هزار و ۸۵۱ واحد ۱۰ واحد احداثی و مابقی تعمیری است.

به گفته وی ساخت ۴۵۰ واحد در مناطق سیل زده گلستان توسط سپاه نینوای گلستان، خراسان رضوی و گیلان در دستور کار قرار دارد که ۳۵ واحد بین ۲۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع هزار و ۱۸۵ واحد احداثی و تعمیری مناطق سیل زده اعتبار ۵۰۰ واحد از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران هدیه شد که از این تعداد ۱۳۳ واحد در آق قلا، ۱۳۵ واحد در گنبد، ۱۴۰ واحد در گمیشان، ۵۸ واحد در بندرترکمن و ۳۵ واحد در گمیشان اجرا می شود.

کد خبر 4716367

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا سپاه نینوا گلستان حسین معروفی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بررسی روند بازسازی واحد‌های خسارت دیده از زلزله  گفت: با هماهنگی خوب اعضای ستاد بازسازی و همکاری بانک‌های عامل  تاکنون از مجموع ۳ هزار ۲۲۰ واحد تخریب شده در سه زلزله  ۲ سال گذشته خوی عملیات بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تکمیل و بهره برداری رسیده است.

رهبردین افزود: بقیه واحده‌ها نیر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد در مراحل پایانی عملیات بازسای قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اتمام  بازسازی جایگاه‌های دامی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی استان و مشارکت و همکاری روستائیان و شهرداری خوی ۳ هزار و ۵۲۲ واحد جایگاه دامی تخریب شده در زلزله‌های خوی بازسازی و به روستائیان تحویل شده است.

رهبر دین به بازسازی زیرساخت‌های روستا‌های خسارت دیده درزلزله‌های خوی هم اشاره کرد و گفت: در ۱۲ روستای خسارت دیده طرح‌های هادی و آبرسامی در ۴ روستا اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی از پایان ساخت خانه بهداشت روستای مرتضی قلی کندی هم خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی این روستا هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی باشاره به پیشرفت ۵۰ درصد مدارس خسارت در زلزله‌های خوی هم گفت: ۱۴ باب مدرسه  با ۱۲۳ کلاس درس با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بازسازی و احیا است تا درمهرماه و سالتحصلی جدید آماده بهر برداری شوند.

در بررسی روند بازسازی مناطق زلزله خوی جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان استانی و شهرستانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می‌کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سالروز تاسیس سپاه پاسداران و هزمانی با عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی