Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی به ماجرای خودسوزی دختری که از هواداران یکی از تیم‌های فوتبال بود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

ماجرای خودسوزی سحر خدایاری معروف به دختر آبی برای همه ما تلخ بود. تلخ‌تر از همه موج سواری شارلاتانیسم رسانه‌ای ضدانقلاب از داغ یک خانواده عزادار که خود را فدایی ولایت می‌دانند!

اساسا یکی از اصول جنگ شناختی موج‌سواری رسانه‌ای بر روی دوقطبی‌های کاذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در داستان تلخ دختر آبی این موج سواری به حد اعلی خود رسید.

متاسفانه برخی در داخل یک دوقطبی کاذب موافق و مخالف ورود زنان به ورزشگاه ایجاد کردند و اصل مطالبات زنان در کشور فراموش شده است.   مطالباتی همچون تکریم اجتماعی، ازدواج بهنگام، اشتغال مناسب و صد‌ها دغدغه‌ای که دختران جوان این مرز و بوم با آن مواجه هستند. اما گویا از نگاه برخی‌ها همه مطالبات زنان در ایران صرفا به ورزشگاه آزادی ختم می‌شود!

کم کم و با تکرار این قبیل حوادث، مداخله بدون بررسی و احساسی سلبریتی‌های بی‌سواد به شاخصی ناحق تبدیل شده است که کذب بودن این مدل شاخص‌ها در ماجرای اخیر هویدا شد.

ضمن همدردی با خانواده داغدار سحر خدایاری، به همه اصحاب رسانه توصیه دارم در دام دو قطبی دروغین رسانه‌های معاند اسیر نشده و بیش از همه مراقب زخمی باشند که امروز بر دل یک خانواده نشسته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دختر آبی سحر خدایاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود

صدای شنیده شده در بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین در تبریز به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

به گزارش ایسنا، وضعیت تبریز عادی است و صدایی که بامداد امروز در این شهر شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است. در حال حاضر هیچ مشکلی در تبریز وجود ندارد.

 

بامداد امروز چندین ریزپرنده در اصفهان توسط پدافند هوایی مورد اصابت قرار گرفته و نابود شدند.

دیگر خبرها

  • نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور
  • پشت‌پرده ماجرای انفجار در اصفهان چه بود؟
  • ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403