Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور ملارحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران بوکانی در مسابقات «موی‌تای» انتخابی تیم ملی نوجوانان توانستند با شکست حریفان خود ضمن کسب مدال طلا سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: «هاوری احمدی» در وزن ۶۷ کیلوگرم با چهار برد در مقابل حریفان خود از استان‌های قزوین، گیلان، البرز و کردستان توانست با اقتدار مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: «سروش زینبی» و «اشکان حمه‌آلی» نیز به ترتیب در وزن‌های ۴۵ و ۶۳ کیلوگرم در این مسابقات توانستند با شکست حریفان خود ضمن کسب مدال طلا سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان اظهار داشت: رقابت‌های جهانی موی‌تای پنجم مهرماه امسال در کشور ترکیه و به میزبانی شهر «آنتالیا» برگزار می‌شود.

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است و مبارزه‌های آن به صورت فول‌کنتاکت و در رینگ برگزار می‌شود.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی‌های رزمی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ اخیرا ۲ ورزشکار دختر و پسر این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته‌های تکواندو و ووشو موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رقابت های جهانی بوکان ورزشی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز مسابقات کشتی انتخابی آمریکا به پایان رسید که مهم‌ترین اتفاق به دیوید تیلور اختصاص داشت. جایی که رقیب چند ساله حسن یزدانی در عین ناباوری مقابل رقیب خود شکست خورد تا از حضور در المپیک پاریس محروم شود.

اما این تنها شگفتی مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا نبود. پیش از این دو اسطوره دیگر کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس و جردن باروز نیز با شکست برابر رقبای خود از پوشیدن دوبنده آمریکا در المپیک محروم شده بودند تا به این ترتیب کشتی آمریکا با ترکیبی دگرگون شده در پاریس حاضر شود. البته آمریکا هنوز در دو وزن سهمیه کسب نکرده است.

به این ترتیب ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا در رقابت‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: اسپنسر لی (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

65 کیلوگرم: زین رترفورد (نیاز به کسب سهمیه در مسابقات مقدماتی جهانی)

74 کیلوگرم: کایل دایک

86 کیلوگرم: آرون بروکس

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر

125 کیلوگرم: میسون پریس

دیگر خبرها

  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل