Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان فیروزآباد از صدور حکم جایگزین حبس برای یک محکوم خبر داد و گفت: این فرد به خرید لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان یتیم و کم بضاعت فیروزآبادی مکلف شده است. تاریخ انتشار: 09:54 - 21 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۹۹۸

چوبینه رئیس دادگستری شهرستان فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از صدور حکم جایگزین حبس برای یک محکوم خبر داد و گفت: این فرد به خرید لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان یتیم و کم بضاعت فیروزآبادی مکلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده چنین احکامی علاوه بر اثرات اصلاحی و تربیتی که در رفتار و کردار اتفاق می‌افتد می‌تواند با نزدیک شدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان و کمتر برخوردار این شهرستان را از نعمت لوازم التحریر جدید برخوردار نماید، گفت: چه بسا که همین دانش‌آموزان آینده سازان این نظام و انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود: تلاش و همت ما این است تا صدور چنین احکامی برای مجرمین غیرخطرناک در چهارچوب قانون ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیروزآباد حقوقی و قضایی دانش آموزان مجرمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی