Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@11:44:54 GMT

کنایه آقای دوبلور به مداح های کشور!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۸۷۸

به گزارش پارس نیوز، 

چنگیز جلیلوند دوبلور و مدیر دوبلاژ درباره اهتمام و قدردانی که باید برای پیشکسوت‌های عرصه دوبله صورت بگیرد، بیان کرد: می‌دانید اگر ما مداح می‌شدیم وضع‌مان خیلی بهتر می‌شد. درواقع این صداهایی را که داریم و به درد دوبله می‌خورد اگر در کار مداحی استفاده می‌کردیم مشخص می‌کرد که ارزش ما چقدر است! اما اکنون هرچقدر کار می‌کنیم و کارهای خوب و فاخر انجام می‌دهیم که مردم بشنوند، اما متاسفانه کسی تشویق نمی‌کند و اصلا اهمیتی نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره اینکه حمایت از دوبلورها لزوما باید به صورت مادی باشد یا خیر؟ اظهار کرد: نه اصلا اینطور نیست همینقدر که ارزش قائل شوند، لوحی بدهند و گاهی اسمی از دوبلورها ببرند کافیست و یا می‌توانند جشنواره‌ای برگزار کنند تا به طریقی پاسداشتی برای دوبلورها برگزار کنند. البته منظور این نیست که هر روز از این تجلیل‌ها برگزار شود ولی حداقل باید هر دو یا سه سال یک بار از چند نفر تجلیل صورت بگیرد و یا دوبلورها را به تلویزیون بیاورند تا مردم با آن‌ها آشنا شوند اما متاسفانه اصلا برای کسی مهم نیست.

جلیلوند درباره اهمیت کار دوبلورها در پشت صحنه پروژه‌ها تصریح کرد: هیچ‌گاه اسمی از عوامل پشت صحنه برده نمی‌شود مخصوصا دوبلورها که اگرچه درجه یک هستند و با صدایشان هنرمندان بزرگی را معرفی کرده‌اند. البته الان را نمی‌گویم ولی پیش از این اگر نگوییم صدای بزرگان دوبله در شهرت و محبوبیت هنرمندان دخیل بوده است، حداقل می‌توان گفت درصدی در اجرای موفق یک صدا مفید بوده است. خیلی‌ها البته معتقد هستند که این تاثیر بسیار هم زیاد بوده است اما متاسفانه نه در چند دهه پیش از اهمیت دوبلورها یادی می‌شد و نه اکنون به این اتفاقات اشاره‌ای می‌شود.

جلیلوند تصریح کرد: متاسفانه هیچ کسی هیچ دلداری یا دلسوزی‌ ندارد ما خودمان می‌بینیم و نیازی نیست به کلام آورده شود. خود من زحمت‌های زیادی برای هنر کشور کشیده‌ام، بهترین تیزرها، بهترین دوبله‌ها و کارها را انجام داده‌ایم ولی دیده نشده است.

او در پایان با اشاره به نریشنی که برای یک مستند درباره اربعین و پیاده‌روی کربلا گفته است، اظهار کرد: من سال گذشته مستندی درباره پیاده‌روی زائران امام حسین(ع) روایت کردم. نریشن این مستند بر عهده من بود که هم به صورت انگلیسی و فارسی گویندگی این روایت را بر عهده داشتم اما نه کسی از من تجلیل کرد و نه حتی بازخوردی نشان دادند. البته آن‌ها که تماشا کردند بازخوردهای خوبی دادند و البته خود تلویزیون هم بارها آن را پخش کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون پشت صحنه کربلا چنگیز جلیلوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس

هاکان سرانجام در شهر میلان به اسکودتو رسید اما این قهرمانی با پیراهن اینتر به دست آمد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. هاکان چالهان اوعلو که برای فتح اسکودتو از میلان جدا شد و به اینتر پیوست، سرانجام در سومین فصل حضور خود در اینتر موفق به قهرمانی در سری آ شد. هاکان با انتشار یک تصویر معنادار در اینستاگرام، این قهرمانی را جشن گرفت. در این تصویر او بدون توجه به شعارهای هواداران میلان که هاکان را خائن و دلقک صدا می زنند، کاپ اسکودتو را در آغوش گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • نقد شاعران مداح و متملق در اشعار سعدی شیرازی / پندهای سعدی برای به سر عقل آمدن قدرتمداران / نوآوری معتدلانه سعدی و تحول تند و تیز مدرنیته
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم