Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ سی ان ان که بامداد پنجشنبه این خبر را به صورت فوری منتشر کرد به جزئیات آن نپرداخت.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه شب بولتون ۷۰ ساله را از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید برکنار کرد.

یک روز پس از برکناری بولتون، سه تن از دستیارانش شامل "گرت مارکز"، "سارا تینسلی" و "کریستین ساموئل" نیز از کاخ سفید رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های گذشته، رسانه های آمریکایی از بروز اختلاف نظر شدید میان ترامپ و بولتون خبر می دادند. گفته می شود این دو، پیش از این نیز در زمینه سیاست های کاخ سفید در قبال ایران، کره شمالی و حتی ونزوئلا رویکردهای کاملاً متفاوتی داشتند.

ترامپ چهارشنبه شب وجود اختلاف شدید با مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید درخصوص کره شمالی و ونزوئلا را تأیید کرد و گفت: بولتون اشتباهات بزرگی را مرتکب شد و اظهارات او درباره مدل لیبی و شباهت "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی با قذافی باعث شد تا ما به عقب بازگردیم.

منبع:ایرنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه کاخ سفید کره شمالی مشاور امنیت ملی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)

یک کانال خبری عراقی تصاویری از بوستر های موشک احتمالا اسرائیلی منتشر کرد.

به گزارش کانال تجهیزات نظامی؛ صابرین نیوز تصاویری از پیدا شدن بقایای یک موشک را در عراق منتشر کرده که برخی آن را با موشک اسرائیلی بلک اسپارو مقایسه می کنند.

ممکن است کواد ها به قصد نابودی رادار های اصفهان اقدام کرده باشند و هم زمان یک حمله (ناموفق) با تسلیحات دور ایستا در عراق صورت گرفته باشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میوه هایی که از سفید شدن مو جلوگیری می کند
  • کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از اتوبوس بوده است
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • ببینید | کشف لاشه موشک احتمالا اسرائیلی در بغداد
  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در خاک عراق (+عکس)
  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس