Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:46:20 GMT

مشکل بزرگ شیاطین سرخ از نگاه ونگر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۲۹۰۵

مشکل بزرگ شیاطین سرخ از نگاه ونگر

سرمربی سابق آرسنال تاکید کرد که منچستر یونایتد در فصل جاری هم شانسی برای قهرمانی در لیگ جزیره نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در دوران سرالکس فرگوسن قدرت نخست لیگ برتر انگلیس بود و در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

با جدایی فرگوسن با وجود آنکه شیاطین سرخ هزینه های زیادی برای جذب بازیکنان بزرگ و مربیان طراز اول انجام داده اما به تیمی معمولی تبدیل شده تا جایی که از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم بازماند چه برسد به اینکه مدعی قهرمانی در لیگ جزیره و یا لیگ قهرمانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال از مشکل بزرگ یونایتد سخن به میان آورد.

او گفت: وقتی به منچستر یونایتد نگاه می کنی به خوبی می‌توان پی برد که آنها بازیکنان بزرگ و امکانات بسیار خوبی دارند اما نمی تواند بازی گروهی خوبی را به نمایش گذارند و این مشکل بزرگ آنها است.

ونگر ادامه داد: شاید بازیکنان منچستر یونایتد هنوز به پختگی و تجربه لازم دست پیدا نکرده باشند. آنها نمی توانند همگی برای یک هدف بازی کنند و در میدان کارهای گروهی را به خوبی به نمایش گذارند و این علامت سوال بزرگی است. احساس می کنی که یونایتد آماده رقابت نیست. این تیم شانس قهرمانی ندارد.کاملا روشن است که بازیکنان یونایتد برای قهرمانی در لیگ جزیره نمی جنگند.

ونگر در پایان گفت: آیا از بازیکنان کنونی یونایتد شاهد تکرار بازیکنانی مثل بکام، رایان گیگز و پل اسکولز خواهیم بود؟ من که فکر نمی کنم.

منچستر یونایتد فصل جدید لیگ جزیره را بسیار امیدوار کننده آغاز کرد و  توانست چلسی را در اولدترافورد با چهار گل در هم کوبد اما بعد از آن دو تساوی و یک شکست کسب کرده است تا در رده هشتم قرار گیرد. این تیم در هفته پنجم به مصاف لسترسیتی خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسن ونگر تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!