Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@11:03:01 GMT

تذکر استراماچونی به بازیکنان؛ درگیری تکرار نشود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۰۶۰

تذکر استراماچونی به بازیکنان؛ درگیری تکرار نشود

استراماچونی به شدت روی درگیری شاگردانش حساس است و به بازیکنان اعلام کرده اگر دوباره این مسئله به ویژه از سوی خاطیان ماجرای اخیر تکرار شود، با آن‌ها برخورد شدیدی خواهد داشت.

به گزارش خبرورزشی، اخیراً در اردوی استقلال ۴ بازیکن دعوایشان شد و خبر این دعوا هم به رسانه‌ها رسید. باشگاه استقلال مجبور شد واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی آبی‌ها در تلاش بودند منبع خبر را پیدا کنند. این رفتار باشگاه نشان داد به جای اینکه مشکلات را از ریشه حل کند، به دنبال پاک کردن صورت مسئله است.

از داخل استقلال خبر می‌رسد استراماچونی به شدت روی این مسئله حساس است و به بازیکنان اعلام کرده اگر دوباره این مسئله به ویژه از سوی خاطیان ماجرای اخیر تکرار شود، با آن‌ها برخورد شدیدی خواهد داشت.

البته ظاهراً او زیاد با جو ایران آشنا نیست، چون همین که با بازیکنی برخورد نکرد، نشان داد هر بازیکنی حداقل یک بار جای تخلف را دارد! استراماچونی ظاهراً به خاطر کمبود بازیکن تصمیم گرفت با خاطیان برخورد نکند.

در هر صورت او فعلاً به بازیکنان هشدار داده دیگر چنین رفتار‌هایی را تکرار نکنند. نکته اینجاست که خود این مربی هم در چند وقت اخیر زیاد عصبی شده و بازیکنان می‌گویند این رفتارهایش روی تیم هم اثر گذاشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در سال‌های اخیر یکی از بهترین دوره‌های ورزشی خود را تجربه کرده است. بازیکنی که پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر و حضور در ترکیب استقلال، توانست سطح کیفی بالای خود را با انجام بازی های خوب و موثر در ترکیب تیم نشان دهد که ثمره آن کسب قهرمانی بدون شکست با فرهاد مجیدی بود.

چشمی که از زمان دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش و گلزنی برابر ولز فوتبالش از این رو به آن رو شد، از آن زمان تاکنون توانسته است فرم ایده آل و مطلوب خود را حفظ کرده و کمتر کسی به یاد دارد که این بازیکن در سه فصل اخیر بازی ضعیفی را از خود نشان داده باشد.

عملکرد روزبه باعث شد که حتی نام او در میان بهترین بازیکنان سال فوتبال ایران نیز دیده شود. بازیکنی که می‌تواند هم در پست مدافع و هم هافبک دفاعی بازی کرده و وظایفی که کادر فنی به او محول میکند را به نحو احسن انجام دهد. او در این فصل نیز یک گل بسیار مهم و کلیدی را در دیدار برابر سپاهان به ثمر رساند که ممکن است تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

با این حال در فیفا دی اخیر نام روزبه چشمی در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی دیده نشد. موضوعی که البته با تعجب اهالی فوتبال نیز همراه گردید و خود روزبه نیز در واکنش به این موضوع که آیا او به خاطر جوان گرایی در تیم ملی به اردوی اخیر دعوت نشده نیز پاسخ داد که سن خودش نیز چندان زیاد نیست و می‌توانسته به تیم ملی کمک کند. هرچند که به نظر می رسد در اردوهای بعدی شاهد حضور او در فهرست امیر قلعه نویی باشیم.

حالا روزبه که این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، در حال آماده سازی خود است تا به همراه دیگر هم تیمی‌هایش مسابقات لیگ برتر را از سر بگیرد. جایی که استقلال به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و آنها امیدوار هستند با تکرار عملکرد خوب خود در سال گذشته بتوانند شگفتی ساز شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • فیلم/ درگیری بازیکنان ایران و مراکش
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • قوی‌ترین طوفان خورشیدی سالیان اخیر به زمین برخورد کرد