Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عربستان سعودی تنها زمانی اجازه ورود محموله دارو به ملت تحت محاصره یمن داد که مدت‌ها از تاریخ مصرف دارو‌ها گذشته بودند.
به گزارش آریا، مرگ به علت محاصره، این ساده‌ترین توصیف درباره اوضاع بیماران یمنی است. تاکنون حدود 40 هزار یمنی قربانی ادامه محاصره و کوتاهی سازمان ملل شده‌اند. به این فهرست باید جنایت دیگری را افزود، ارسال دارو‌های فاسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان زمانی اجازه ورود هواپیمای حامل دارو را به یمن داد که مدت‌ها در جیبوتی در معرض نور خورشید و گرما قرار گرفته بود و همه دارو‌های آن فاسد شده بود.
این در حالی است که سازمان‌های بین المللی از انجام وظایف خود طفره می‌روند این نخستین بار نیست که این سازمان‌ها، برای کشتن مردم یمن با متجاوزان همکاری می‌کنند.
اگر هوشیاری نیرو‌های امنیتی و نهاد‌های دیگر در فرودگاه صنعا نبود، این محموله‌های بزرگ دارو، خود به سمی کشنده تبدیل می‌شد. ملت یمن روز به روز مطمئن‌تر می‌شود که هیچ راهی جز تکیه بر خداوند و ادامه تلاش برای مقابله با دشمنان ندارد، دشمنانی که فقط زبان زور را می‌فهمند. این تنها داستان کوچکی از رنج بزرگی است که ملت یمن متحمل می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جنایت جدید آل سعود دارو های تاریخ مصرف گذشته یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در بیانیه پزشکان یزدی آمده است:    رژیم ددمنش و شیطانی اسراییل که در حال تجربه بزرگترین شکست تاریخ سراسر جنایت و ستم خود می‌باشد وحشی گری و تجاوز را به نهایت رسانده و دیوانه وار به هرپستی و رذالتی تن می‌دهد تا شاید شکست غیر قابل ترمیم خود را کمی مرهم نهد و نابودی قطعی خود را اندکی عقب بیاندازد.   جنایت بی شرمانه بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان باردار غزه در ماه مبارک رمضان از یک سو و سکوت شرم آور دولت‌های اسلامی و مدعیان حقوق بشر از دیگر سو برگ سیاه و ننگینی در تاریخ بشریت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تهدید سلامت افراد در استفاده نادرست از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • توصیه‌های روزه داری و مصرف دارو‌ها
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد