Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، محمد حسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، ویدئویی از مداحی خود در میان دسته عزاداران حسینی را منتشر کرد.

او در این پست ضمن انتشار این ویدئو نوشت:

" از بچگی که شهدای محله‌مان را می‌آوردند دوست داشتم مثل مداح محله آقا مجتبی صمداللّهی در وصف آن‌ها در میان زنجیرزنان حسینی بخوانم الان حدود بیست و پنج سال است خدا این توفیق را بهم داده و ایام محرم که با هیئت‌مان مهمان خانواده‌های آن‌ها می‌شویم به یادشان می‌خوانم و کلی کیف می‌کنم یعنی می‌شود یک روز هم شهادت قسمت من حقیر و سراپا تقصیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: ویدئویی متفاوت از مداحی بهنام بانی در روز عاشورا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم محرم98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند: با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابه جایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند، اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.
هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران