Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:07:05 GMT

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۴۲۶

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو و ریپل از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شدند. از طرفی دیگر یکی از محصولاتی که در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری  2019 CES  در لاس وگاس توجه خیل عظیمی از کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری را به خود جلب کرد، یک گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به تکنولوژی بلاک چین بود که می توانست مکالمات صوتی، ارسال و دریافت پیامک‌های رد و بدل شده میان کاربران را بر روی گوشی‌های موبایل رمزنگاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاک‌چین یکی از فناوری‌های نوینی است که این روزها از  استقبال کاربران مواجه شده است که در صنایع و حوزه‌های مختلف کاربردهای فراوان و متعددی داشته و توسط شرکت‌های مختلف نیز مورداستفاده و بهره‌گیری قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت کوین‌دسک، پس از اعلام برنامه سامسونگ برای معرفی و توسعه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک چین، حالا به نظر می‌رسد که ال‌جی به عنوان یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند این شرکت کره‌ای، نیز قصد دارد که چنین کاری کند و به منظور جلب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به استفاده از پلت‌فرم بلاک‌چین برای کارهای مختلفی همچون استخراج و خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال و همچنین افزایش سهم خود در بازارهای جهانی، یک گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین توسعه داده و عرضه کند.

پیشتر نیز ال‌جی از توسعه و عرضه کیف پول مجازی اختصاصی گوشی‌های خود تحت عنوان ThinQ Wallet خبر داده بود که به کاربران امکان برقراری تراکنش، مبادلات مالی و انتقال پول به صورت الکترونیکی را می‌دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گوشی هوشمند گوشی بلاک چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی تضاد جدی وجود دارد و از همین رو باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله میرباقری که با استقبال استاندار سمنان امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه وارد استان شد، اظهار کرد: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است، مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد. 

وی ادامه داد: الگو سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم. 

وی با بیان اینکه مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد، ادامه داد: این مهم را می‌توان در استان سمنان، با تشکیل اتاق فکر و همچنین راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز محقق کرد. 

میرباقری به تضادهای ماهوی بین رویکردها در توسعه غربی با نگرش‌های مبتنی بر دین بین پرداخت و گفت: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی  وجود دارد که ما باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل‌های پیشرفت استان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان اظهار کرد: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است. 

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیش از این دیدار با حضور در مجموعه استانداری سمنان به مقام والای شهید گمنام ادای احترام کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است