Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@12:28:23 GMT

پوتین و نتانیاهو امروز درباره چه گفتگو می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۴۴۱

پوتین و نتانیاهو امروز درباره چه گفتگو می‌کنند؟

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه امروز پنجشنبه در بندر سوچی (درجنوب روسیه) با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل دیدار و گفتگو خواهد کرد. در این نشست دو طرف مسائل مربوط به روند توسعه همکاری‌های دوجانبه را بررسی کرده و در باره برخی مسائل مهم در منطقه خاورمیانه تبادل نظر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو برای سومین بار در سال جاری است که به روسیه سفر می‌کند. وی پیش از این در ماه فوریه و آوریل نیز به مسکو سفر کرده بود.

نخست وزیر اسرائیل خود پیش از این گفت که قصد دارد با ولادیمیر پوتین درباره ادامه هماهنگی اقدامات نظامی و همچنین برخی مشکلات منطقه‌ای و اوضاع در سوریه گفتگو کند.

بنیامین نتانیاهو همچنین قصد دارد با "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه نیز مذاکراتی داشته باشد. در جریان این سفر "مائیر بن‌شبات" رئیس شورای امنیت ملی و "افیف کوخاوی" رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل نیز نخست وزیر را همراهی می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پوتین نتانیاهو کاخ کرملین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبسایت خبری سما؛ ایهود باراک گفت وزرای نتانیاهو برای تشدید درگیری‌ها به او فشار می‌آورند تا ظهور مسیح را تسریع کنند.
نخست‌وزیر اسبق اسرائیل فاش کرد وزرای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم او را برای تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه تحت فشار قرار می‌دهند تا ظهور مسیح منجی را تسریع کنند.
باراک در مصاحبه کانال تلویزیونی LCI تاکید کرد؛ نتانیاهو برای حفظ کرسی نخست وزیری‌اش فشار گروهی از وزرا را تحمل می‌کند و نمی‌خواهد کنترل اسرائیل را از دست بدهد.
وی افزود نخست وزیر اسرائیل تحت فشار شدید این گروه از وزرای مستبد است.
وی گفت این گروه از وزرا نتانیاهو را به سمت گزینه ای سوق می دهند که هیچ جایگزینی ندارد و آن مجبور کردن او به تشدید اوضاع برای فراهم کردن شرایط ظهور مسیح منجی است.

دیگر خبرها

  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت