Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان صبح پنج‌شنبه در دومین نشست کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان سمنان بابیان اینکه شیوه‌نامه مدیریت حمل‌ونقل جاده‌ای در ایام اربعین ابلاغ‌شده که برحسب آن انتقال زائران از ۱۷ مهرماه در سطح استان آغاز می‌شود، تأکید کرد: جابجایی زائران حسینی در ایام اربعین به مدت ۱۷ روز طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه به دلیل تقاضای بالای زائران در دوره اوج بازگشت و همچنین تعداد مسیرهای محدود بازگشت از مرز مهران تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: طرح «پس‌کرایه» به‌منظور جلوگیری از بروز بحران و مدیریت سفرهای بازگشت زائران بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی خدمات‌رسانی به زائران اجرا خواهد شد.

مرز مهران میزبان زائران استان سمنان

معاون حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری استان سمنان گفت: بر اساس طرح پس‌کرانه، مرز خروج زائران اربعین حسینی استان از مرز مهران و شهر کرمانشاه به‌عنوان شهر پس‌کرایه استان در نظر گرفته‌شده و این شهر به‌مثابه پایلوت انتقال استان سمنان محسوب می‌شود.

طحان گفت: برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و زائران اربعین اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان به‌عنوان دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین تأکید بر استفاده از ناوگان مناسب حمل‌ونقل جاده‌ای مناسب و بازدید مداوم از پایانه‌های مسافری دارد.

وی افزود: کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین همچنین کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و مدیران فنی، انجام هماهنگی با مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تشکیل کار گروه ایمنی راه ها و حمل و نقل را نیز در دستور کار دارد همچنین برنامه ریزی و نظارت ویژه بر عملکرد مراکز معاینه فنی  سنگین و هماهنگی با دستگاه های امدادی برای آماده سازی و ارائه خدمات در پایگاه های امداد و نجات صورت پذیرفته است.

کد خبر 4716425

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حمل و نقل جاده ای سمنان زائران حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی گرگان شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی

رئیس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره گفت: این شرکت همواره برای ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان خود در مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری با استفاده از شرکت‌های هواپیمایی که مایل به ارائه خدمات در این زمینه هستند، در تلاش است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره، هادی نعمت‌زاده تصریح کرد: این شرکت به‌منظور استفاده از خدمات پروازی برای همکاران شاغل در مناطق عملیاتی و در چارچوب قانون برگزاری مناقصات و سایر مقررات، با دعوت از همه شرکت‌های هواپیمایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری (هم‌اکنون ۲۴ شرکت) نسبت به برگزاری مناقصه اقدام و از خدمات شرکت برنده در مناقصه استفاده می‌کند.

وی گفت: هرگونه مجوز پروازی به شرکت‌های هواپیمایی با رعایت موارد ایمنی و استانداردهای لازم ازسوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر می‌شود و در صورتی که یک شرکت هواپیمایی استانداردهای لازم برای پرواز را نداشته باشد، مجوز پرواز از سوی این سازمان به آن داده نخواهد شد.

رئیس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره افزود: تأخیرها و مشکلات به‌وجود آمده، از محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه بوده و گریبانگیر دیگر شرکت‌های هواپیمایی نیز شده است.

نعمت‌زاده گفت: در سال‌های اخیر به‌دلیل شرایط ویژه و تحریم‌ها، هیچ‌یک از شرکت‌های هواپیمایی به جز شرکت کارون برای ارائه خدمات پروازی به کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی این شرکت در مناقصات برگزارشده حضور نیافته‌اند، در حالی که شرکت نفت فلات قاره برای ارائه خدمات مناسب به همکاران پرتلاش خود در مناطق عملیاتی، از همه شرکت‌های هواپیمایی دارای مجوز برای همکاری دعوت کرده که از سوی آنها بدون پاسخ باقی مانده است.

وی در پایان از آمادگی کامل شرکت نفت فلات قاره ایران برای همکاری با هریک از شرکت‌های هواپیمایی که مایل به ارائه خدمات پروازی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه هستند، خبر داد.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود