Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:47:48 GMT

سرنشینان سه خودرو حادثه‌دیده در خلخال امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۵۲۵

سرنشینان سه خودرو حادثه‌دیده در خلخال امدادرسانی شدند

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: در حادثه رانندگی مسیر خلخال - پونل در اثر برخورد ۲ دستگاه سواری با یکدیگر به علت محدودیت دید ناشی از مه غلیظ پنج نفر از سرنشینان ۲ خودرو مصدوم و با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی خلخال به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: همچنین در اثر سقوط یک دستگاه خودرو سواری به اعماق دره گردنه کرمان در جاده خلخال - اسالم ۲ نفر از سرنشینان این خودرو به کمک امدادگران مستقر در پایگاه گردنه الماس از داخل آهن‌پاره‌های خودرو بیرون کشیده شده و به بیمارستان خلخل منتقل شدند.

به گفته او ، وجود مه غلیظ و محدودیت دید در هفته جاری ۳۲ مورد حادثه رانندگی برخورد خودروها با یکدیگر ،واژگونی به دره و یا برخورد با کوه و حفاظ کنار جاده‌های خلخال - اسالم و خلخال -ه پونل را سبب شده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای گردنه الماس گفت: با راه‌اندازی این مرکز سطح خدمات امدادی ارائه شده به مسافران راه‌های ارتباطی خلخال به استان گیلان افزایش یافته و امکان اسکان تعداد بیشتری از مسافران در مواقع بحرانی ، بارش‌های سنگین برف و وقوع کولاک فراهم می‌شود.

او از تلاش شبانه‌روزی امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال - اسالم قدردانی کرد.

وی از گردنه الماس خلخال به عنوان سخت‌ترین گردنه استان اردبیل نام برد که به علت ارتفاع بالا و وجود مه دائمی و همچنین بارش‌های برف زود هنگام همواره نیازمند حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان و یا اسکان اضطراری مسافران است .

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل ۲ راه ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان می‌باشد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی خلخال حوادث تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفت‌وگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 1.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند