Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از وظایف مسئولان رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق مردم است و باید رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند. تاریخ انتشار: 11:00 - 21 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۹۹۳

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار صمیمی با رئیس و اعضاء اتحادیه اصناف اهواز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، بر اهمیت رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: توجه به مشکلات و مطالبات مردم از وظایف مسئولان می‌باشد که به طور قطع رسیدگی به مشکلات موجود، ضمن کاهش فشار‌ها به مردم، زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین خواهد برد و لذا باید رسیدگی به آن در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادگستری خوزستان از مدیران انقلابی، شجاع و متدین که در رسیدگی به مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ی دارند حمایت و در برابر عده‌ای که با سوء استفاده از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی دشمن به مردم فشار می‌آوردند با قاطعیت برخورد شدیدی خواهد کرد.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان بر ارتباط و حضور مسئولان بین مردم برای بررسی مشکلات آنان تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران با تمام توان و با سعه صدر در بررسی و حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و همیشه با حضور بین مردم در حل و فصل مشکلات آنان تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصناف در کاهش فشار اقتصادی به مردم، گفت: بازاریان می‌توانند نقش مؤثری در کاهش فشار اقتصادی به مردم داشته باشند همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را خوب ایفا کردند و امیدواریم در این جنگ اقتصادی بازهم بازاریان و اصناف در خط مقدم قرار بگیرند و تلاش کنند فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود و دادگستری از اصناف و بازاریان برای حل مشکلات اقتصادی مردم حمایت و از ظرفیت آنان بهره خواهد برد.

وی با اشاره به امیدواری مردم به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: مردم از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی امیدوارم شدند و دستگاه قضایی استان با تمام توان در برابر این مفاسد که قلب مردم را جریحه دار می‌کند برخورد قاطعی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده‌ی که می‌تواند دادگستری را رسیدگی به مشکلات مردم کمک کند استقبال کرد و بیان داشت: از خواسته‌ها و تاکید رئیس قوه قضائیه ارتباط قوی و حضور بین مردم جهت رفع مشکلات آنان بوده است و از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده‌ی که می‌تواند دادگستری را در رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم کمک کند استقبال و بهره مطلوبی خواهیم برد.

در ادامه این دیدار تعدادی از اعضاء اتحادیه اصناف اهواز به ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود پرداختند و آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری مطلوب با دستگاه قضایی استان اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی خوزستان دستگاه قضایی مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان