Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:22:05 GMT

شناسایی و انهدام دو باند از قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۶۶۶

شناسایی و انهدام دو باند از قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دهکی از انهدام دو باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و افزود: با اقدام به موقع مرزبانان شهرستان قشم و میناب و در دو عملیات جداگانه، دو محموله از سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس شناسایی و توقیف شد.

دهکی بیان داشت: در این دو عملیات یک فروند لندینگ کرافت و یک فروند موتورلنج حامل ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاقتوقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی سوخت کشف شده ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می باشد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۷ نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

دهکی در خاتمه با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

کد خبر 4716438

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی هرمزگان قاچاق سوخت ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی گرگان شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: عامل تیراندازی در گرمسار دستگیر شد

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند.

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227330 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان