Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@21:02:45 GMT

امروز در نبرد اقتصادی با دشمن امت واحده هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۸۱۱

امروز در نبرد اقتصادی با دشمن امت واحده هستیم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر حسین سلامی صبح پنج‌شنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و این افتتاح نمادی درخشان از عزم و همت و اراده و نیت خالص و نشاندن لبخند بر لبان مردم کم برخوردار هستیم.

وی افزود: واقعیت‌های تلخ سیل با مجاهدت تمام مردم ایران و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در ابتدا ظاهری مصیبت‌بار داشت که با عزم و اراده و ایمان به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ملت ایران نشان دادن بزرگ‌تر از تحریم‌ها و دشمنان هستند.

اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان و سیل است

وی با بیان این‌که اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان و سیل است، تصریح کرد: مردم ایران آموختند باید در جنگ به زیباترین صورت زندگی کنند.

سرلشکر سلامی با بیان این‌که ما امروز در نبرد اقتصادی با دشمن امت واحده هستیم، گفت: قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده و ما برادران یکدیگر هستیم.

وی از سیل به‌عنوان نشانه زیبای تجسم دل‌انگیز از وحدت، همدلی و برادری نام برد و بیان کرد: ما بر اساس خدا، کتاب، پیامبر و سنت واحد «ید واحده» هستیم و عمل می‌کنیم.

سلامی با تأکید بر اینکه سپاه فراتر از خط‌کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است، گفت: برادران سپاه فرزندان این مردم هستند و پاسداران قلعه مستحکم حفاظت از ملت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: سپاه از دل مردم جوشیده و بدون منت آنچه در اختیار سپاه است در خدمت مردم قرار دارد.

فشار دشمنان باعث قوی‌تر شدن روحیه و انگیزه ملت شده است

وی افزود: امروز نه‌تنها سپاه از مردم حفاظت می‌کند بلکه مردم از سپاه در برابر دشمنان حفاظت می‌کنند و مردم هم حافظ سپاه هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: هرچه به مردم خدمت کنیم در مقابلشان مردم اندک است و همه تلاش ما زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم است

وی اضافه کرد: امروز تجدیدعهد می‌کنیم تا ان‌شاءالله صادقانه و خالصانه بکوشیم و تعهد می‌دهیم با همه امکان و توان در کنار مردمان هستیم و نمی‌گذاریم ذره‌ای مردم در سختی قرار گیرند.

وی بیان کرد: در روزهای سیل از مردم صبر، نجابت، شکیبایی و تحمل دیدیم و در آن روزهای سخت آن‌ها به ما آرامش می‌دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر کنیم و تا رفع کامل مشکلات از پا نمی‌نشینیم.این راه را ادامه می‌دهیم و این کشور در این شرایط به‌خوبی در حال ساخته‌شدن و پیشرفت است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: فشار دشمنان باعث قوی‌تر شدن روحیه و انگیزه ملت ایران، پیشرفته‌تر شدن کشور، مستقل شدن و خودکفایی ما شده و ملتی هستیم که در هیچ شرایطی به اراده دشمنان اجازه ظهور و بروز نمی‌دهیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طرح جهاد همبستگی ملی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد اراده جدی دارد، گفت: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام است و واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان یک از این پروژه‌ها حاصل همراهی جمعی بدنه دولت و خانواده ورزش کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احسان خاندوزی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام است و واگذاری دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس یکی دیگر از این پروژه‌های بزرگ است.

وی افزود: در اسفند ۱۴۰۰ یعنی همان ۶ ماه ابتدایی دولت سیزدهم موضوع بورسی شدن این دو باشگاه، افزایش سرمایه آنها و مشارکت چند صد هزار نفری مردم برای در اختیار گرفتن سهم ۱۰ درصدی دو باشگاه که خروجی آن شفافیت در عملکرد و انضباط مالی است، پیگیری شد که این گام نخست دولت سیزدهم برای خصوصی سازی این دو باشگاه بود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: همکاری و همیاری ملی رمز غلبه بر موانع غیرقابل حل است و روح همدلی که در فضای ورزش ایران وجود دارد، سرایت کرد و خودش را در دل یک اقدام سیاستی و یک تدبیر ملی قرار داد و اتفاق به ظاهر ناشدنی ۲۰ سال گذشته امروز تحقق یافته است.

خاندوزی گفت: در موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال خیلی‌ها به دولت می‌گفتند گوشمان از این حرف‌ها پر است و دولت‌ها در ایران اراده واگذاری این دو باشگاه را ندارند، اما امروز در اردیبهشت ۱۴۰۳ با یک همت و همدلی جمعی این امر محقق شد.

وی ادامه داد: در وزارت اقتصاد تاکید داریم که بخش‌های دیگری مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس که جایش در بازار سرمایه خالی است را عرضه کنیم؛ البته موضوع دیگر مسئله واگذاری بر اساس اهلیت و تخصص است که اصرار داریم اگر واگذاری صورت می‌گیرد این موضوع رعایت شود.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم واگذاری‌های چندانی نداشتیم، اما امروز اصرار دولت این است که واگذاری‌ها با چشم‌انداز بلندمدت انجام دهیم، یعنی خریدارانی که توانایی اداره حرفه‌ای، اقتصادی و مالی این دو باشگاه را داشته باشند تا باشگاه‌ها بتواند کار حرفه‌ای خود را انجام دهد.

خاندوزی تاکید کرد: نکته دیگر، بحث واگذاری مدیریت علاوه بر واگذاری مالکیت است که با واگذاری فعلی این اتفاق رخ می‌دهد.

وی گفت: همچنان کمک حال وزارت ورزش هستیم تا بتوانیم با حل و فصل موضوع حق پخش و مواردی که می‌تواند تأمین پایدار درآمدهای این دو باشگاه را محقق کند، اجرایی شود. در سال آینده برای این موضوع هم یک گردهمایی برگزار می‌کنیم تا دغدغه‌ی میلیون‌ها طرفدار را که هر سال با شروع هر فصل نگرانی‌هایی دارند، حل شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در پروژه‌ها اراده جدی دارد، گفت: به دنبال این هستیم که از ظرفیت مدیریتی بخش‌های غیر دولتی، برای مدیریت این باشگاه‌ها استفاده کنیم تا این موضوع آرام آرام به سایر بخش‌ها سرایت پیدا کند.

کد خبر 747526

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است