Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:38:03 GMT

آیین نامه جدید خوابگاههای خودگردان به زودی ابلاغ می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۸۷۸

آیین نامه جدید خوابگاههای خودگردان به زودی ابلاغ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجتبی صدیقی در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی گفت: بخشی از ظرفیت خوابگاه های غیردولتی که پیش بینی جذب دانشجو داشتند به دلیل کمبود دانشجو خالی مانده است لیکن در حوزه خوابگاه های دولتی در حال حاضر به ندرت خوابگاهی هست که مورد استفاده قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خوابگاه های مربوط به دانشجویان دختر گفت: در برخی موارد چند خوابگاه برای دختران پیش بینی شده بود، اما تعداد دانشجویان دختر به ظرفیت مورد نظر نرسید و ظرفیت ها خالی ماند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه تاکید کرد: ظرفیت خوابگاه ها برای پذیرش دانشجویان پسر همیشه با کمبود مواجه است، اما آن تعداد از دانشجویان پسر که بدون خوابگاه مانده اند به خوابگاه های خودگردان انتقال داده شده اند.

صدیقی افزود: در سال تحصیلی جدید ۶۰ خوابگاه با ظرفیت ۱۲ هزار دانشجو به خوابگاه های فعلی دانشگاه های دولتی افزوده خواهد شد  که تعدادی از این خوابگاه ها تازه احداث شده اند و برخی استیجاری هستند.

وی در مورد ساماندهی وضعیت خوابگاه های بخش خصوصی خاطرنشان کرد: خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه های مادر استان ها ساماندهی و بازنگری شده اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه ها به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 4716431 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی صدیقی دانشگاه های ایران خوابگاه های دانشجویی سازمان امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور حسین توکلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ثبت نام دانشجویان مهندسی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ شهریه ۶۵ میلیون تومانی
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو