Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:35:58 GMT

ایران – کامبوج با هواداران زن، زیرنظر بازرسین!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۹۰۰

ایران – کامبوج با هواداران زن، زیرنظر بازرسین!

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که مسئولین فیفا به ایران سفر خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از سخنگویان فیفا اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال انتظار دارد در جریان دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در جریان رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2020 که تا کمتر از یک ماه دیگر در ایران برگزار می‌شود شاهد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه برای تماشای این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، مسئولین فیفا پیش از آن زمان یعنی روز 10 اکتبر یا 18 مهر برای بررسی تمهیدات اندیشیده شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران به این منظور به این کشور سفر خواهند کرد.

این در حالی است که اخیرا و بعد از مرگ یک هوادار فوتبال زن ایران که دست به خودسوزی زد و به دخترآبی مشهور شد، اهالی دنیای فوتبال به این موضوع واکنش‌های متعددی نشان داده بودند. اما این سخنگوی فیفا به رویترز می‌گوید که سفر مسئولین این سازمان به ایران ارتباط مستقیمی با موضوع خودسوزی سحر خدایاری نخواهد داشت.

از سوی دیگر رویترز اشاره می‌کند که یوسپر مولر، رئیس فدراسیون فوتبال دانمارک که یک یاز اعضای کمیته سازماندهی رقابتهای فیفا است به روزنامه دانمارکی پلیتیکن گفته که انتظار دارد فیفا به خاطر اتفاقی که برای سحر خدایاری افتاده فوتبال ایران را جریمه کند.

رویترز به نقل از رئیس فدراسیون فوتبال دانمارک و عضو کمیته سازماندهی رقابتهای فیفا که عضو کمیته اجرایی یوفا هم هست نوشت:" فیفا یک سیستم انضباطی مستقل دارد که این موضوع را بررسی خواهد کرد. بعد از آنکه این سیستم انضباطی حکم خود را صادر کند اگر اعتراضی صورت بگیرد حکم نهایی و قطعی توسط دادگاه بین‌المللی ورزش CAS صادر خواهد شد. ولی اینکه اجازه نداشتن زن‌ها برای ورود به ورزشگاه‌ها باید جریمه شود واضح و روشن است".

رویترز همچنین اشاره می‌کند که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا پیش از این از مقامات ایرانی خواسته بود برای اینکه زنان ایرانی و خارجی بتوانند برای تماشای بازی‌های فوتبال در ایران بلیط خریده و در ورزشگاه‌ها حاضر شوند قدم‌های ملموسی بردارند.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد