Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:07:58 GMT

همدان میزبان دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۹۰۴

همدان میزبان دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور

رئیس هیات کوهنوردی و سنگنوردی همدان از میزبانی دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور در همدان خبر داد و گفت: تاکنون هشت تیم در بخش آقایان و هفت تیم در بخش بانوان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین گوهری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اعلام خبر میزبانی همدان در دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور گفت: این مسابقات در دو رشته سرطناب و بولدرینگ برگزاری می شود و نتایج این مسابقات در رقابت های برگشت دیده می شود چرا که به صورت لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور سنگنوردان تیم ملی در این رقابتها پررنگ است و مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند و از 25 شهریورماه به مدت شش روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می شود

گوهری با اشاره به زیر ساخت های مجهز سنگنوردی در استان افزود: همدان خوشبختانه از ظرفیت بالایی در این رشته برخوردار است و پتانسیل و گنجایش مسابقات برون مرزی را در سطح گسترده دارد .

گفتنی است؛ سالن سنگنوردی فرهاد همدان یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های اختصاصی این رشته ورزشی در کشور به شمار می‌رود که تاکنون سنگنوردان بیشماری از کشورهای مختلف در رویدادهای بزرگ ورزشی در آن به رقابت پردخته اند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور