Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@20:39:24 GMT

کمدین ایرانی سوژه انیمیشن هالیوودی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۹۱۴

کمدین ایرانی سوژه انیمیشن هالیوودی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کمپانی فاکس سفارش ساخت یک فیلم آزمایشی و نگارش فیلمنامه ای برای یک انیمیشن کمدی مبتنی بر زندگی ماز جبرانی و خانواده اش را داده است. این انیمیشن که در قالب سریال ساخته خواهد شد، قصد دارد در قالب پرداختن به سرگذشت ماز جبرانی بازیگر 47 ساله زاده تهران، زندگی سه نسل از مهاجران به آمریکا و نحوه تعاملات آنان با همسایگانشان در این کشور را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در واقع همان سوژه ای است که ماز جبرانی محور اغلب استندآپ کمدی های پرطرفدارش قرار می دهد و با اختلافات فرهنگی و عقیدتی میان ایرانیان مهاجر و آمریکایی ها شوخی می کند.

جبرانی به همراه تیموتی استاک ، جیم استین و دیوید مورگاسن در حال نگارش فیلمنامه هستند. جبرانی تاکنون در بیش از 70 فیلم و سریال آمریکایی از جمله «بی حیا»، «نظم و قانون»، «بدون ردپا»، «دنیای مالکوم»، «مترجم»، «جیمی وست‌وود: قهرمان آمریکایی» و ... بازی داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن بازی خانواده فرهنگ و هنر قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟

دو هفته پیش بود که خبر تولید فصل هفتم «پایتخت» به نقل از رئیس سیمافیلم منتشر شد. به‌دنبال آن، صحبت‌هایی درباره دریافت دستمزد‌های زیاد برای حضور در این سریال پرمخاطب به گوش رسید، اما سلیم غفوری، قائم‌مقام سیما، عنوان کرده که بازگشت بازیگران چهره با دستمزد‌های کلان پذیرفته نیست، اما تلویزیون پذیرای بازیگران است و دستمزد‌های نجومی اصلاح خواهد شد.

به گزارش همشهری، سلیم غفوری، قائم‌مقام سیما که پیش از این به‌عنوان مدیر شبکه‌های مستند و افق سیما بوده، در توضیح بیشتر اصلاح دستمزد‌های نجومی یادآور می‌شود: «فرایند آن در حال انجام است. طبعاً چهره‌ها برای حضور در سریال، میهمان‌شدن در تلویزیون، اجرا و به انحاء و گونه‌های دیگر دستمزد‌هایی را طلب می‌کنند. البته این اتفاق فقط مختص به تلویزیون نیست بلکه در فضا‌های رسانه‌ای دیگر هم اتفاق می‌افتد. متأسفانه در خلال صحبت‌هایم به آن اشاره کردم که پلتفرم‌ها فضای دستمزدی را به‌شدت تغییر دادند. به هر حال اگر قرار باشد این یک بام و دو هوایی‌ها و دستمزد‌های عجیب و غریب کاملاً اصلاح شوند نیازمند همگرایی بین تلویزیون، سینما و پلتفرم‌هاست. اگر این همگرایی کامل شکل نگیرد کنترل شرایط حتماً پیچیده و سخت خواهد بود و این فرایند حتماً دنبال خواهد شد.»

غفوری درباره سریال «پایتخت» توضیح می‌دهد:چند کار طنز در دست تولید است. این آثار نمایشی برای آنتن تابستان پیش‌بینی شده است که ازجمله آن می‌توان به سریال «بدل» علی مسعودی (علی مشهدی) اشاره کرد و به‌تدریج نام سریال‌های بعدی را اطلاع‌رسانی خواهند کرد. «پایتخت» در حال گفتگو هستند طبعاً به طرح و فیلمنامه خوب و جذابی برسند حتماً امسال در دستور کار قرار می‌گیرد. این روز‌ها دفتر فیلمنامه کار‌های جدید در حوزه طنز طراحی می‌کند. وی در ادامه از تغییرات شیوه سریال‌سازی صحبت کرده، وی عنوان کرده که در سال ۱۴۰۲ تغییر در شیوه سریال‌سازی یعنی دفتر فیلمنامه شکل گرفته و بنابر این شد تا فیلمنامه‌ای تکمیل نشود؛ وارد تولید نشود.

به‌گفته غفوری بیش از ۱۳۰فیلمنامه در مراحل مختلف وجود دارد و در سیمافیلم تعداد زیادی سریال در مراحل مختلف پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید قرار دارد و این‌ها نویدبخش فضای خوبی امسال است.

سریال «موسی» امسال به تولید نمی‌رسد

از دیگر سریال‌هایی که غفوری به آن اشاره کرده، سریال «موسی (ع)» ابراهیم حاتمی‌کیاست که درباره‌اش توضیح می‌دهد: این سریال شایدامسال به تولید اصلی نرسد. وی ادامه می‌دهد: در حال حاضر سریال «موسی (ع)» در مرحله پیش‌تولید است، تست‌ها را از عوامل و بازیگران و دست‌اندرکاران می‌گیرند. سریال «حضرت موسی (ع)» با یک سیستم نوآوری جدید تولید می‌شود باید تجهیزات آن تأمین و وارد کشور شود، شاید امسال به تولید اصلی نرسد، اما فرایند آن دنبال می‌شود.»

دیگر خبرها

  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • صحبت های کمدی نمایده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران