Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا افزایش تعرفه‌ها بر واردات کالاهای چین را به ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) موکول کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری CNBC، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ضمن توصیف این اقدام به عنوان یک حسن نیت چهارشنبه شب اعلام کرد که افزایش تعرفه‌ها بر کالاهای چینی به ارزش ۲۵۰ میلیارد دلار را از اول اکتبر (۹ مهر) به ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توییتی نوشت: به درخواست لیو هی، معاون نخست وزیر چین و به خاطر این حقیقت که جمهوری خلق چین در تاریخ اول اکتبر هفتادمین سالروز تأسیس خود را جشن می‌گیرد ما توافق کردیم تا به عنوان یک حسن نیت افزایش تعرفه‌ها بر کالاهای چینی به ارزش ۲۵۰ میلیارد دلار را از اول اکتبر به ۱۵ اکتبر موکول کنیم.

مقامات ارشد چین قرار است اوایل اکتبر برای مذاکره به آمریکا سفر کنند. از سال گذشته چین و آمریکا در تلاش‌اند تا به یک توافق تجاری جامع دست یابند؛ توافقی که نه تنها به مساله تعادل تجاری رسیدگی می‌کند بلکه به سرقت مالکیت معنوی و تهدید کمپانی‌های آمریکایی در چین پایان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جنگ تجاری آمریکا و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا