Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:25:03 GMT

کشف بیش از۲۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۳۹۵۳

کشف بیش از۲۰۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن گل محمدی اظهار داشت : بامداد امروز پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته و اخذ دستور قضایی یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از نوع حشیش با دستور ایست و بازرسی مامورین متوقف که قاچاقچیان موادمخدر بدون توجه به دستور مربوطه اقدام به تیراندازی به سمت مامورین کرده  و متقابلا مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح و طی یک درگیری مسلحانه ضمن توقیف خودروی مذکور ۲۲۲کیلوگرم حشیش از این خودرو کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متهمین پس از اتمام مهمات خود با بجا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شده که تلاش برای شناسایی آنان ادامه دارد .

او  در پایان برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و بیان کرد:بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه می‌باشد که با توجه به سیاست پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با اینگونه از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب پلیس مبارزه با مواد مخدر خانواده طلاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز در سال ۱۴۰۳ گفت: از سوی ستاد استانی، شهرستان البرز شهرستان برتر در این حوزه انتخاب شده است، عملکرد شهرستان البرز در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با توجه به امکانات محدود قابل قبول است و این موضوع دغدغه‌مندی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حوزه اعتیاد را نشان می‌دهد.

وی افزود: استان و شهرستان البرز دارای ظرفیت‌های مناسب در حوزه کارشناسی و نیرو‌های مردمی است و جا دارد در راستای ارتقا کیفی اقدامات، از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

 فرماندار البرز بیان کرد: اقدامات این حوزه باید ادامه دار باشد، نباید اقدامات در حوزه آسیب‌های اجتماعی صرفا در یک بازه زمانی محدود پیگیری شود چرا که عدم تداوم باعث بازگشت به وضعیت قبل خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین همه کار‌ها باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، شهر محمدیه به عنوان شهر بدون دخانیات مطرح است و تحقق این موضوع مستلزم اقدامات جدی و راهبردی است به همین سبب باید نظارت بر فروش دخانیات و ادوات مورد استفاده مواد مخدر، با توجه به ممنوعیت نخ فروشی، توسط اداره صمت و اتحادیه‌های مرتبط و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی