Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خال ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: چهلمین سالگرد درگذشت ابوذر زمان و پدر شوراها حضرت آیت الله سید محمود طالقانی بر سر مزار آن حضرت در ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸با سخنرانی محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار می شود.

وی توضیح داد: در این مراسم که با حضور خانواده آن حضرت و همچنین شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود، به تبیین شخصیت آن اسوه اخلاق، مفسر قرآن و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران " ابوذر زمان " پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله طالقانی از زندانیان سیاسی و پیشگامان مبارزه علیه نظام ستم‌شاهی بود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار سمت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و ریاست شورای انقلاب را برعهده گرفت و همچنین از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه تهران برگزیده شد اما یک ماه بعد، در نوزدهم شهریورماه ۱۳۵۸ در ۶۹ سالگی درگذشت.

کد خبر 4716453 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خال آیت الله طالقانی بهشت زهرا س شهرداری تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی بانک سرمایه شهر تهران پیروز حناچی پلیس راهور سازمان هواشناسی سرهنگ نادر رحمانی قوه قضائیه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی

مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله « محمد امامی کاشانی» عصر چهارشنبه ( ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در مجموعه سرچشمه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا