Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:15:27 GMT

اولین خرید کهکشانی بعدی رئال مادرید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۱۷۳

اولین خرید کهکشانی بعدی رئال مادرید مشخص شد

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی با رئال مادرید به توافق دست یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از همین حالا تلاش برای تقویت ترکیب خود در پنجرهای بعدی نقل و انتقالات را آغاز کرده و نشریه انگلیسی سان مدعی شد آنها با باشگاه چلسی برای جذب انگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم به توافق دست یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر کسی پوشیده نیست که زین الدین زیدان علاقه زیادی به انگولو کانته دارد و رئال مادرید در تابستان امسال نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده بود، اما ممنوعیت چلسی از جذب بازیکن جانشین باعث شد این انتقال به تاخیر افتد و حالا به نظر می رسد طرفین برای انتقال 100 میلیون پوندی انگولو کانته به برنابئو، به صورت محرمانه به توافق دست یافته اند.

 

رئال مادرید در تابستان امسال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را نیز بعد از کش و قوس های فراوان جذب کرد و این اتفاق در تابستان سال قبل در مورد تیبو کورتوا رخ داده بود. حالا به نظر می رسد انگولو کانته قرار است سومین ستاره بزرگ چلسی باشد که فاصله ای با پوشیدن لباس رئال مادرید ندارد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد رئال مادرید برنامه های بزرگ برای فصول نقل و انتقالاتی بعدی دارد. به جز انگولو کانته، اخبار حاکی از تلاش بی وقفه فلورنتینو پرز برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و آینده دار پاری سن ژرمن در تابستان سال 2020 یا 2021 است. البته راضی کردن ناصر الخلیفی به فروش آینده دارترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان هرگز کار آسانی نیست، اما امباپه تبدیل به هدف اول رئال مادرید شده و خود این بازیکن نیز بی میل به پوشیدن لباس سفید لوس بلانکوس نیست.

 

رئال مادرید چلسی انگولو کانته زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید چلسی انگولو کانته زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، کینگزکاپ بار دیگر دنیای فوتبال را با بمب دیگری غافلگیر کرد. اگر تا به امروز این رقابت نیمار، زلاتان ابراهیموویچ، ماریو گوتزه و ستارگان دیگری را داشت، چهره جدیدی که قرار است به این پروژه بپیوندد، ادن هازارد نام دارد.

قرار است هازارد این کار را به همراه سلین دپت، سازنده محتوا و پربازدیدترین یوتیوبر سال 2023 انجام دهد. دپت چهره مطرحی در یوتیوب است که در کمتر از یک سال کانال او بیش از 25 میلیون مخاطب جذب کرده است.

هازارد در اکتبر گذشته پس از پایان همکاری با رئال مادرید، کفش‌هایش را آویخت، باشگاهی که مصدومیت به او اجازه نمی‌داد تا تمام پتانسیل خود را در آن به کار بگیرد. هازارد پیش از انتقال به رئال مادرید در چلسی روزهای درخشانی داشت.

قدرت، شوت‌زنی، دریبل‌زنی و حرکات جذاب او مطمئناً تماشاگران رویدادی را که از 26 می تا 8 ژوئن در مکزیک برگزار می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌دهد. ایده برگزاری کینگزکاپ متعلق به جرارد پیکه، کایپتان سابق بارسلونا، است که قبل از آن کینگرلیگ را در اسپانیا راه‌اندازی کرده بود.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت