Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از ثبت نام بیش از پنج هزار و ۵۰۰ یزدی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، در سامانه سماح خبر داد و گفت: این آمار همچنان در حال افزایش است.

او افزود: زائران برای نام نویسی به نشانی https://samah.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir/ اقدام کنند و ثبت نام در سامانه لزامی است و رسید سامانه به همراه گذرنامه را در زمان خروج از مرز همراه داشته باشند.

شریفی با بیان اینکه هر فرد باید در زمان ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه‌های بیمه حوادث و خدمات درمانی را پرداخت کند، گفت: زائران از ۱۹ شهریور، دهم محرم، الی هفتم آبان،۳۰ صفر ۱۴۴۱، بدون نیاز به اخذ روادید به عراق سفر کنند.

مدیر حج و زیارت یزد با اشاره به اینکه نام نویسی تا روز‌های منتهی به اربعین ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی صرفاً به افراد ثبت نام شده اجازه خروج خواهد داد و در بازه زمانی اربعین کاروان‌های‌زیارتی به عتبات هم اعزام نخواهند شد.

انتهای پیام/ غ

ثبت نام پنج هزار و ۵۰۰ یزدی در سامانه سماح ثبت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع