Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: عمده دستگاه‌های ایکس‌ری‌ که در اختیار داریم، قدیمی هستند. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار حسن مهری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره کمبود یا عدم کمبود تجهیزات کنترلی مانند دستگاه‌های ایکس‌ری در فرودگاه‌های کشور، گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد اما عمده دستگاه‌های ایکس‌ری‌ که در اختیار داریم، قدیمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به استفاده از نسخههای جدید دستگاه‌های ایکس‌ری در دیگر کشورها، افزود: اکنون دستگاه‌های ایکس‌ری در اختیار ناجا در فرودگاه‌های کشور تک منبع است درصورتیکه در دنیا دستگاه‌های سه و چهار منبع نیز استفاده می‌شود که بار را هنگام بازرسی سه‌بعدی نشان می‌دهد، به مأمور حین بازرسی کمک شایانی کرده و با هشدار دادن به صورت اتوماتیک، موادممنوعه را نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه اکنون بیشتر اتکا در فرودگاه‌های کشور به مأموران است تا به تجهیزات، گفت: به دلیل تحریمها، تجهیزات جدید به ما داده نمی‌شود و نداشتن این تجهیزات مشکلاتی را ایجاد می‌کند اما سعی کردیم این مشکلات را با تجربیات همکاران پوشش دهیم.

کشف ارزهای قاچاق به‌ارزش 11میلیارد در فرودگاه امام خمینیتوقیف 1716 خودرو در پارکینگهای فرودگاهی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس فرودگاه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس فرودگاه پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب

طبق شایعاتی جدید به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید اپل، ایکس نامگذاری می‌شود و طراحی نازک‌تر و بندی مغناطیسی خواهد داشت. همچنین این گجت می‌تواند آپنه خواب را رصد کند.

به گزارش مهر، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می‌گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می‌کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می‌کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندر‌هایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندر‌ها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل‌های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می‌شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بند‌های قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بند‌های فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می‌شوند. بند‌های مغناطیسی چنین حجمی را از بین می‌برند و فضا را برای طراحی نازک‌تر و حتی افزودن ویژگی‌های دیگر داخل گجت باز می‌کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال‌ای دی عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد فناوری او ال‌ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه‌ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می‌شود پنل او ال‌ای دی دستگاه درخشان‌تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه‌تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی‌های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می‌آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه‌ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می‌کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده‌های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان