Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در نشست شورای راهبردی دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو که در سالن زنده یاد حمید‌یا و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، ‌گفت: لازم است با استفاده از ظرفیت دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو، به تقویت ابعاد فرهنگی و اجتماعی استان بپردازیم و این ظرفیت‌ها را به مردم دنیا معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدعلی طالبی"‌ ادامه داد:‌ این سوال اساسی همواره باید پیش روی ما باشد که این دفتر و تشکیلات برای چه به وجود آمد و اگر نبود چه اتفاقی می‌افتاد و باور داریم با اولویت‌هایی که در استان یزد وجود دارد دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو یکی از ظرفیت‌هایی است که خیلی خوب می‌تواند در راستای تقویت پتانسیل‌های فرهنگی و اجتماعی استان، فعالیت کند.‌

عالی ترین مقام اجرایی استان با تاکید بر اینکه "نباید ظرفیت‌ها را در این تشکیلات دست کم بگیریم و لازم است برای معرفی برندهای فرهنگی و اجتماعی ‌یزد که می‌تواند تقویت کننده انسجام فرهنگی و اجتماعی استان باشد، تلاش کرد"، افزود: چنین ساختارهایی در استان نقش مؤثری در رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی استان خواهد داشت.

"طالبی" در رابطه با نحوه مشارکت سایر دستگاه‌ها، ادارات و شهرستان‌ها در شورای راهبردی دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو، گفت: در این مورد باید مسئولیتی به شهرستان‌ها داده شود تا آنها نیز در این رابطه مشارکت لازم را داشته باشند.

استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: لازم است به صورت شفاف بیان شود که این تشکیلات، استانی است و همه باید از ظرفیت استانی بودن آن استفاده کنند و لازم است پیشنهاداتی در دبیرخانه تهیه و این دستورالعمل به شهرستان‌ها داده ‌شود تا آنها نیز در این تشکیلات فعال شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی مشکلات یزد یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای گیلان؛ فرهاد بیانی فر، با بیان اینکه رادیو گیلان از سال ۱۳۷۶ استانی شد، افزود: با استانی شدن رادیو، برنامه‌ها مستقل اجرا و روزانه حدود۵۰۰ دقیقه برنامه زنده از رادیو گیلان پخش می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های رادیو گیلان از سال ۱۳۹۱ بصورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.
سرپرست مدیریت تولید صدای مرکزگیلان اضافه کرد: برنامه عصرگاهی گیلانه با مضمون مسائل اجتماعی همراه باطنز، برنامه صبحگاهی صبح بخیر گیلان با محوریت موضوعات اجتماعی و برنامه شهرما که یک برنامه گفتگو محور با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از جمله برنامه‌های پرمخاطب رادیو گیلان است.
بیانی فر با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندر کاران صدای مرکز گیلان برای تولید آثار فاخر در راستای مطالبه مردم گفت: هنرمندان و تهیه کنندگان رادیو گیلان در سال گذشته با تولید ۱۴ اثر هنری رادیویی در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی خوش درخشیدند.

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل