Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:45:30 GMT

فیلم/ تیزر تبلیغاتی نامزد انتخابات به سبک فیلم‌ هالیوودی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۴۰۴

‍‍‍‍‍‍

یکی از نامزدهای انتخابات کنگره آمریکا به نام "والری پلیم" با ارائه آگهی تبلیغاتی خود به سبک سینمایی، نوع جدیدی از تیزر تبلیغاتی سیاسی را در دنیا پایه‌گذاری کرده است.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، خانم پلیم مامور سابق سی.آی.ای در امور تسلیحات اتمی در زمان دولت جرج بوش بوده و اکنون وی برای کسب یک کرسی ایالت نیومکزیکو وارد رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیزر تبلیغاتی به سبک فیلم‌های هالیوودی فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری شده و در واقع برای جلب توجه حداکثری، به سبک تریلر فیلم‌های اکشن ساخته شده است.

انتشار این تیزر سر و صدای زیادی به پا کرده و پیش بینی می‌شود که در آینده برای افزایش مشارکت و کسب رای اکثریت مردم، ساخت این گونه تیزرهای سیاسی به سبک سینمایی که جنبه سرگرم کنندگی بالایی نیز دارد، در جهان و حتی ایران افزایش پیدا کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تیزر تبلیغاتی تبلیغات آمریکا جالب و دیدنی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرایند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز شد.

پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه شد.

این کمیته با ترکیب آقایان مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهاد شده توسط اهالی فرهنگ و هنر، پنج هنرمند را به عنوان «نامزد‌های نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

اسامی نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.

۱- امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»

۲- کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»

۳- راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»

۴- افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی

۵- مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر  در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره "و فتح قریب" در مرز سرزمین‌های اشغالی

گفتنی است انتخاب چهره سال هنر انقلاب از میان نامزد‌های نهایی کسب این عنوان توسط گروهی از نخبگان و خبرگان هنر انقلاب انجام می‌شود.

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در پردیس مرکزی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.  

«تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره سال هنر انقلاب» شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود. تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند و در سال جاری دهمین منتخب این عنوان معرفی خواهدشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»