Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی با اعلام این خبر گفت: این متهم با جعل و سندسازی، مبلغ ۵ میلیارد ریال از فروشندگان کالاهای دست دوم کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاهبرداری در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی بوشهر تصریح کرد: ماموران و کارآگاهان پلیس با تحقیقات میدانی و استفاده از روش‌های نوین، شخصی را شناسایی کردند و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

سهرابی اظهار کرد: از آنجایی که متهم متواری بود و آدرس و نشانی از وی در دست نبود با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان این‌که متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره کلاهبرداری با همکاری دوست خود اعتراف کرد، افزود: با اقدام به موقع و تلاش ماموران پلیس آگاهی همدست متهم نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این فرد پس از حضور فروشنده و توافق، وی را به آدرسی که از قبل برای فعل مجرمانه خود مهیا کرده بود، هدایت کرده و پس از دریافت کالا با پرداخت مبلغ اندکی وجه نقد به فروشنده، برای مابقی بدهی خود اقدام به صدور چک با عناوین جعلی می‌کرد.

سهرابی ادامه داد: فروشنده‌های مال باخته هنگام وصول چک دریافتی متوجه می‌شوند، عناوین جعلی است و امکان وصول آنها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این‌که متهم با همکاری همدستش ۵۰۰ میلیون ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کرده بود، گفت: هر ۲ نفر پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار کالای دست دوم دستگیری کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر