Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله مشفقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: حضور تیم‌های توانمند و مقتدر در لیگ‌های کشوری در کنار افتخارآفرینی برای ورزش استان، انگیزه در علاقه مندان و فعالان رشته ورزشی  ایجاد می کند و برای رشته دو و میدانی همین موضوع صدق می‌کند.

وی تصریح کرد: چنانچه حضور تیم در لیگ به قهرمانی یا کسب سکو بینجامد بی شک میزان علاقه و پشتکار ورزشکاران بومی و استانی افزایش می‌یابد و محبوبیت رشته در بین شمار بیشتری از افراد با حضور در تیم‌های پایه عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سپاهان با ابراز خرسندی از نتایج این تیم در هفته اول و دوم لیگ امسال، تصریح کرد: باشگاه به رسالت خود در دو و میدانی عمل و از ورزشکارانی که کمتر مورد عنایت باشگاه‌های دیگر هستند حمایت کرد، بر همین اساس تیم برای حضور در لیگ سازماندهی شد.

وی با اشاره به زمان کم برای بسته شدن تیم، اضافه کرد: حدود یک ماه برای شکلگیری و قالب بندی یک تیم خوب زمان کمی به شمار می‌رود، اما نتایج در هفته اول و دوم لیگ رضایت بخش بود و تنها با یک امتیاز اختلاف در هفته دوم و ۳۲ امتیاز در مجموع امتیازات دو دوره لیگ در رده دوم جدول رده بندی جای داریم.

مشفقی اظهارداشت: سپاهان در هفته دوم با تلاش خوب ورزشکاران به صدرجدول لیگ دوومیدانی نزدیک شد و در هفته پایانی می‌توان به کسب مقام نخست امیدوار بود.
سرپرست دو و میدانی به حمایت‌های سپاهان اشاره کرد و افزود: ساختارمندی و ریشه داری این باشگاه و فعالیت در در ۲۵ رشته ورزشی در رده‌های مختلف سنی با سه هزار ورزشکار سبب رونق ماده‌های مختلف دو و میدانی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی محمدرضا برکت رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان در اصل برای حمایت از تیم‌های پایه و استانی است، گفت: این امر پویایی ورزش را به همراه دارد و سبب پشتوانه سازی خواهد شد.

مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

سپاهان در رقابت ما قبل پایانی در رده دوم و پس از تیم آسان پرداخت قرار دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوومیدانی اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • ببینید | گزارش میدانی از طرح نور فراجا
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر