Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@15:39:12 GMT

کاروان تیم‌ملی ایران به تهران برگشت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۴۸۶

کاروان تیم‌ملی ایران به تهران برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری اردوی آماده سازی خودش و سپس دیدار مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 دقایقی قبل وارد تهران شد. به این ترتیب اولین اردوی ایران در راه صعود به جام جهانی بعد از بازی با هنگ کنگ به پایان رسیده و ملی پوشان بعد از استراحتی 24 ساعته از فردا در اختیار باشگاه های خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز جمعه هم بازی های هفته سوم رقابت های لیگ برتر آغاز خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به ترتیب روزهای یکشنبه و دوشنبه به مصاف حریفان خودشان خواهند رفت.

251257

کد خبر 1298773

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم جام جهانی 2022 قطر انتخابی جام جهانی 2022 جان بولتون ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس محرم عاشورا سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران برای اردوی پیش‌رو اسامی 21 بازیکن را اعلام کرد و قرار است از روز 2 اردیبهشت اردوی این تیم را برگزار کند.

نکته قابل توجه در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم جوانان حضور 5 بازیکن از فولاد خوزستان است. محمد عسکری، علی حسنی، ابوالفضل موردی، عرفان درویش‌عالی و ضرغام سعداوی 5 بازیکنی هستند که مدتی است به عضویت تیم بزرگسالان فولاد در آمدند و بعضی از آنها جزو نفرات تاثیرگذار قرمزپوشان اهوازی هستند.

فولادی‌ها اگرچه در رقابت‌های لیگ برتر روزهای سختی را سپری می‌کنند اما در امر جوانگرایی و توجه به استعدادها بسیار خوب ظاهر شده‌اند. اینکه 5 بازیکن فولاد در لیست 21 نفره تیم ملی جوانان ایران قرار گرفته‌اند، بی‌شک اتفاق خوبی برای آینده این باشگاه پرطرفدار محسوب می‌شود و می‌توان در آینده شاهد درخشش بیشتر این نفرات در تیم باشگاهی‌شان نیز بود.

در لیست بازیکنان فولاد خوزستان در فصل جاری چند بازیکن جوان دیگر هم حضور دارند که مد نظر کادرفنی تیم جوانان ایران هم بودند اما در لیست نهایی قرار نگرفتند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • سفر بی‌حاصل تیراندازان به برزیل؛ سهمیه‌هایی که از دست رفت
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!