Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عباس شیبک یکی از ورزشکاران این استان از سوی فدراسیون ووشوی عراق به عنوان مربی آموزشی تیم ملی این کشور دعوت شد.

او افزود:براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است شیبک ۱۵ مهر به عراق اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برخی موفقیت‌های شیبک گفت: قهرمان رقابت‌های بین المللی ووشو، عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی، مربی تیم ملی دانشجویان ایران و مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله سوابق ورزشی و کاری این ورزشکار موفق استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ووشوی این استان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.

او افزود: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

انتهای پیام/ع

رقابت‌های بین المللی ووشو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی در جنوب کشور گفت: ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان جان باخته اند.

به گزارش مشرق، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه ۳ نفر از هموطنان در استان سیستان بلوچستان به دلیل سیلاب‌های روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هشدارهای قرمز هواشناسی صادر شده است، گفت: تا این لحظه ۳ نفر به دلیل سیلاب در منطقه عسلویه مصدوم شده‌اند. از ۲ روز گذشته ما اطلاع رسانی را به استان‌های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان،، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان داشتیم و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان را فرماندارها و استاندارها آماده و به خط کنند.

ظفری بیان داشت: بارش‌هایی هم از بامداد امروز آغاز شده و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است تلاش ما این است که طی امروز و فردا آمادگی‌ها که در بالاترین سطح خودش است ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: این بارش‌ها از یک سامانه بارشی قوی است که از جنوب کشور وارد شده به طوری که در کشور عمان در روز گذشته دسته کم ۱۲ نفر کشته شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان به هموطنان توصیه کرد؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، پل‌ها و سدها بپرهیزید و اگر برنامه سفری دارید آن را مدیریت کنید و از رفتن به مناطق مرتفع هچون کوهستان‌ها اجتناب کنید.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان