Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین در ‌سمنان از اجرای طرح پس‌کرانه با هدف خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین خبر داد و گفت: جابه‌جایی مسافران اربعین استان ‌به مرز مهران از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، غلامرضا طحان پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور اعضای کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های و وظایف کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان باید بر‌اساس شیوه‌نامه ابلاغی مدیریت حمل‌ونقل جاده‌ای در ایام اربعین انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران کرمانی پیاده‌روی اربعین آماده شدشرایط حمل زائران اربعین حسینی (ع) به عراق اعلام شد/ چذابه، مرز مجاز خروج اتوبوس‌هابرنامه راه‌آهن کشور برای اربعین؛ افزایش قطارهای ویژه‌‌ در مسیر تهران ـ کرمانشاهطرح ارائه خدمات به زائران اربعین در اردبیل از مهرماه آغاز می‌شود

وی با اشاره به حرکت میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین حسینی از اقصی نقاط کشور به سمت مرزهای منتهی به‌سوی عراق گفت: ارائه بهترین خدمات در بخش‌های مختلف به زائران و دلدادگان سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لازم است تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شود و همکاری‌ها در این حوزه به‌ویژه در بین کمیته‌های چندگانه ستاد اربعین استان سمنان تقویت شود.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین در استان سمنان با اشاره به انتقال 216 دستگاه اتوبوس زائران از شهرستان‌های مختلف استان سمنان به سمت مرزهای تعیین‌شده گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ناوگان مناسب حمل‌ونقل جاده‌ای انجام‌شده است.

طحان از مهم‌ترین وظایف اعضای این کمیته را نظارت بر عملکرد معاینه فنی سنگین و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی جهت ارائه خدمات در پایگاه‌های امداد و نجات و استقرار گشت‌های کنترل و نظارت عنوان کرد.

وی گفت: قطعاً برگزاری نشست‌های مشترک با اعضای کمیته با هدف هماهنگی با ارگان‌های مرتبط و دستگاه‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی، بازدیدهای مستمر از پایانه‌های مسافربری، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و مدیران فنی و هماهنگی با مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در ارائه خدمات مطلوب به زائران در ایام اربعین حسینی بسیار حائز اهمیت است.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و‌ سوخت ستاد اربعین در استان سمنان بیان داشت: امسال از هفدهم مهرماه به مدت 17 روز طرح جابه‌جایی زائران حسینی آغاز می‌شود.

طحان عنوان کرد: مرز مهران و شهر کرمانشاه برای خروج زائران اربعین حسینی استان سمنان تعیین‌شده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران

                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود، اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

وی افزود: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰میلیارد ریال از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

شهرستان مرز مهران کانون تردد زوار عتبات عالیات در طول سال و اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران