Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@13:27:44 GMT

رئیس جدید پلیس راهور استان گیلان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۵۸۹

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی به عنوان رئیس جدید پلیس راهور استان گیلان انتخاب شد.

سرهنگ امیر طالبی که پیش از این به عنوان جانشین پلیس راهور استان گیلان فعالیت می‌کرد به عنوان رئیس جدید پلیس راهور جانشین سرهنگ محمدی در این سمت شد.

در همین راستا سرهنگ محمدی در پیام خداحافظی خود آورده است:

از پله های نفس گیر قلعه رود خان گذر شدیم!

یارب عنایتی، نصف جهان خان دیگر است!

ماموریت سه ساله اینجانب در گیلان، سرزمین باران، تلاش و فرهنگ با گذر زمان سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که تقدیر موافق تدبیر شده و هنگام وداع فرا رسیده است؛ خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما گیلانیان گرامی سپری کنم.

به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت آنچه را که در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا از آلام مردم شریف و کم توقع استانم در حوزه ترافیک بکاهم، و همچنین از آموزه های انسانی، اخلاقی و تخصصی همکاران پر تلاش و اندیشمند خودم بهره مند گردیدم.

ضمن عرض سپاس و قدردانی از همه دوستانی که در راه تحقق اهداف کاری، ترافیکی و ایمنی عبور و مرور در استان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف؛ همکار و یاریگر حقیر بودند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از صمیم قلب، سربلندی و سعادت را برای همه عزیزان از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان پلیس راه پلیس راهور ترافیک جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه ایران نوشت:

یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیترهای رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته ‌این جریان باشد.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898895

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد