Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:46:19 GMT

درگیری جنگنده های روسی و اسرائیلی در آسمان سوریه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۶۴۷

درگیری جنگنده های روسی و اسرائیلی در آسمان سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که جنگنده های روسی مانع از حملات رژیم صهیونیستی به حومه دمشق شده اند.

بر اساس این گزارش؛ روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد: جنگنده های روسی دوشنبه گذشته مانع از حمله جنگنده های اسرائیلی به حومه دمشق که از آنجا موشک هایی به اسرائیل شلیک شده بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته مدعی حملات موشکی از سوریه به فلسطین اشغالی شده بود.

شایان ذکر است که در هشتم شهریور ماه گذشته هم رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که هواپیماهای «اف- ۳۵» اسرائیل  منطقه‌ای در سوریه را در شب ۲۴ اوت( دوم شهریور) هدف حملات قرار دادند و سپس برای حمله هوایی دیگر به همان منطقه تلاش کردند ولی جنگنده‌های «سوخو- ۳۵» روسیه اجازه ندادند که جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به حملات خود ادامه دهند.

طبق این گزارش، بعد از آن‌که جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه از نوع «سوخو- ۳۵ اس» از پایگاه «حمیمیم» در لاذقیه به سمت جنگنده‌های «اف- ۳۵» اسرائیل پرواز کردند، این جنگنده‌ها حملات‌شان را متوقف کردند.

کد خبر 4716510

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جنگنده روسیه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین سوریه حزب الله لبنان دونالد ترامپ لبنان نتانیاهو روسیه افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل

بازدید 7 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان