Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@21:02:53 GMT

به چشم دیدم بسیجیان در جنگ بر آب پیروز شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۷۱۳

به چشم دیدم بسیجیان در جنگ بر آب پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج، آخوند عبدالحی میرزاعلی صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری متمرکز 2 هزار و 860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی مناطق سیل‌زده کشور و یک هزار و 185 واحد در استان گلستان اظهار کرد: در سیل شاهد خدمت شبانه روزی پاسداران سپاه بودم و به چشم دیدم بسیجیان در جنگ بر آب پیروز شدند.

 

وی تصریح کرد: به عنوان یک روحانی اهل سنت جز تشکر از سپاهیان عزیز که خالصانه به مردم سیل‌زده خدمت کردند، چیزی برای گفتن ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من از مقام معظم رهبری که دستور ویژه برای رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان دادند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا خاطرنشان کرد: همه ما افتخار کنیم که بسیجی باشیم چون این عزیزان به واقع خالصانه به مردم خدمت کردند.

وی اضافه کرد: امروز پایان کار نیست و شک ندارم سپاهایان ما تا لحظه آخر مردم آسیب دیده از سیل را رها نمی‌کنند؛ در سیل ثابت کردیم برای ما در استان گلستان و ایران اسلامی شیعه و سنی وجود ندارد و همه باید قدر این وحدت را بدانیم و همین برادران اهل تشیع بودند که خالصانه به سیل‌زدگان اهل سنت استان گلستان خدمت کردند.

وی تاکید کرد: اگر این وحدت را داشته باشیم و حفظ کنیم هیچ دشمنی نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد

سخنگوی سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رمضان شریف از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746035

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید