Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه‌های مادر استان‌ها ساماندهی و بازنگری شده‌اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

 مجتبی صدیقی در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی گفت: بخشی از ظرفیت خوابگاه های غیردولتی که پیش بینی جذب دانشجو داشتند به دلیل کمبود دانشجو خالی مانده است لیکن در حوزه خوابگاه های دولتی در حال حاضر به ندرت خوابگاهی هست که مورد استفاده قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خوابگاه های مربوط به دانشجویان دختر گفت: در برخی موارد چند خوابگاه برای دختران پیش بینی شده بود، اما تعداد دانشجویان دختر به ظرفیت مورد نظر نرسید و ظرفیت ها خالی ماند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه تاکید کرد: ظرفیت خوابگاه ها برای پذیرش دانشجویان پسر همیشه با کمبود مواجه است، اما آن تعداد از دانشجویان پسر که بدون خوابگاه مانده اند به خوابگاه های خودگردان انتقال داده شده اند.

صدیقی افزود: در سال تحصیلی جدید ۶۰ خوابگاه با ظرفیت ۱۲ هزار دانشجو به خوابگاه های فعلی دانشگاه های دولتی افزوده خواهد شد  که تعدادی از این خوابگاه ها تازه احداث شده اند و برخی استیجاری هستند.

وی در مورد ساماندهی وضعیت خوابگاه های بخش خصوصی خاطرنشان کرد: خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه های مادر استان ها ساماندهی و بازنگری شده اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه ها به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.
 
وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متأهلی گرفته شد.
 
امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متأهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متأهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان/ شروط کسر مبلغ مذکور
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان