Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:40:34 GMT

«دخئا»، یک قدم نزدیک‌تر به ماندن در یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۷۲۶

«دخئا»، یک قدم نزدیک‌تر به ماندن در یونایتد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر ادعای روزنامه انگلیسی گاردین، داوید دخئا، دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد، یک قدم دیگر به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شده است.

ملی‌پوش اسپانیایی در ماه ژوئن به پایان قراردادش با تیم می‌رسد و آزاد است که به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود و از رفتنش پولی هم به منچستریونایتد نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی او می‌تواند در ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد پیش‌قرارداد امضا کند.

این در حالی است که اخیرا بین دو طرف توافق شفاهی حاصل شده و فقط قرارداد امضا نشده است. امضا نشدن قرارداد باعث نگرانی منچستری‌ها شده است و حالا گفته می‌شود قرار است به زودی این دروازه‌بان قراردادش را امضا کند.

دخئا سال سختی را گذرانده است و حالا در خطر از دست دادن جایگاهش در تیم ملی اسپانیا قرار دارد. حتی اخیرا او به رفتن از یونایتد و پیوستن به پاری‌سن ژرمن هم نسبت داده شده است که البته با رفتن ناواس به تیم فرانسوی احتمال جدایی دخئا کمتر شده است.

کد خبر 4716217

منبع: مهر

کلیدواژه: داوید دخیا منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی جام جهانی بسکتبال کشتی آزاد مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون تکواندو مسابقات قهرمانی جهان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا

سرمربی ۴۴ ساله بارسا قصد دارد با تغییر نظر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه پایبند بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که در اوایل بهمن ما در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرده بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، به نظر می‌رسد نظرش در این خصوص تغییر کرده و حالا تمایل دارد به کارش در این تیم ادامه دهد. بارسلونا از زمان اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی از این تیم در پایان فصل جاری، روند شکست‌ناپذیری را در پیش گرفته بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود، تا اینکه در بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست را پذیرا شد که متعاقب آن در ال‌کلاسکیوی شب گذشته هم تن به شکست داد.  

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص خبر داد؛ ژاوی طی چند روز آینده جلسه‌ای با مدیران باشگاه خواهد داشت تا درباره آینده حرفه‌ای‌اش بحث کنند. در چند ماه گذشته، ژاوی دریافته است که بازیکنان در کنار او هستند، چیزی که ممکن است باعث شود او در تصمیم خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند. علاوه بر این، ادامه کمک به رشد جوانان لاماسیا و بازگشت به ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو (ورزشگاه نوکمپ که در حال بازسازی است) از عوامل دیگری است که می‌تواند در تغییر تصمیم او تأثیرگذار باشد.

شبکه رادیویی «رادیو کاتالونیا» هم گزارش داد؛ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اصرار دارد که ژاوی مربی مناسبی برای پروژه فعلی بارسلونا است. در صورتی که باشگاه تضمین بدهد که ترکیب بارسلونا را برای فصل تقویت کنند، با ادامه حضورش روی نیمکت این تیم موافقت خواهد کرد. قرارداد فعلی این مربی اسپانیای با بارسا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

بارسلونا در حال حاضر با 70 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا است و با رئال مادرید صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود