Web Analytics Made Easy - Statcounter

107 برنامه نویس اپلیکیشن خانم/آقا کارشناس نرم افزار مسلط به React Native و دارا بودن نمونه کار قابل ارائه آشنا به Rest Api تسلط بر jQuery, Bootstrop, Css تجربه توسعه اپلیکیشن با React Native مسلط به ساخت اپلیکیشن IOS,Android آشنا با Git آشنا با UI/UX دارای روحیه همکاری تیمی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر با ذکر ردیف شغلی در موضوع (subject) ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: hr1@dorhato.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود

نادیا زکالوند: تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می‌کنید و ساعت‌ها وقت برای مطالعه اختصاص می‌دهید اما موقع مصاحبه متوجه می‌شوید، فقط کافی بود خود را برای سوال‌های پیچیده درباره قهوه و قهوه‌خانه (کافی‌شاپ) آماده می‌کردید. در واقع کسی باور نمی‌کند این دو فضای کاملا متفاوت در یکدیگر ادغام شوند!

نوشیدنی‌های داغ کافئین‌دار و مراکز اطلاعات آنلاین هیچ شباهتی با هم ندارند، اما کارمند سابق گوگل می‌گوید، «مصاحبه‌کننده‌های این شرکت هنگام مصاحبه با متقاضیان شغل، عاشق مطرح کردن پرسش‌هایی درباره قهوه و قهوه‌خانه هستند.»

مثلا، یکی از کارمندان خانم این شرکت می‌گوید موقع مصاحبه از او معمایی درباره قهوه‌خانه پرسیده بودند. معما این بود، «قهوه‌خانه‌ای در سانفرانسیسکو وجود دارد و عرضه و تقاضای آن نامحدود است. به این معنا که قهوه این قهوه‌خانه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و مشتریان هم دورادور قهوه‌خانه را گرفته‌اند. قهوه‌خانه تقریبا ۴۶ مترمربع فضا دارد. این قهوه‌خانه روزانه چند فنجان قهوه آماده می‌کند؟

افراد برای این سوال، پاسخ‌ها گوناگونی داده‌اند. یک نفر گفت، صفر-زیرا درباره کارکنان قهوه‌خانه صحبتی نشده بود.

دیگری گفت، اگر برای آماده کردن هر فنجان قهوه ۳۰ ثانیه وقت بدهیم، پس هر ساعت ۱۲۰ فنجان و در ۸ ساعت روز کاری ۹۶۰ فنجان می‌شود.

نفر دیگر هم گفت، «تعداد فنجان‌ها اهمیتی ندارد، عرضه و تقاضا همیشه برابر خواهند بود.»

چهارمی گفت، «سوال بیشتر درباره تهیه قهوه است و کاری به روش سرو آن ندارد. بنابراین نیازی به فنجان نیست.»

نفر پنجمی هم به‌ شوخی پاسخ داد: «نمی‌دانم. بد نیست، پاسخ آن را از موتور جستجوی گوگل بپرسیم.»

مصاحبه‌کننده‌های گوگل می‌گویند، این نوع سوال‌ها مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری متقاضیان شغل را بدون اینکه خودشان متوجه شوند، محک می‌زند.

منبع:

ladbible

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897280

دیگر خبرها

  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • اپلیکیشن AirChat: آینده‌ای روشن یا سرنوشتی مشابه کلاب‌هاوس؟
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است