Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:13:43 GMT

برخورد با تخلفات نانوایان فاروج

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۷۹۰

برخورد با تخلفات نانوایان فاروج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مسعود صادق تیتکانلو سرپرست فرمانداری فاروج با رد ادعای پایین بودن سرانه آرد شهرستان، گفت: سرانه آرد توجیهی برای تخلفات نانوایان فاروج نیست.

احسان افتخاری، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فاروج گفت: در ۸۰ روز منتهی به تابستان، ۱۴۸ گشت نظارتی مشترک در شهرستان انجام شد که ۵ مورد تخلف کم فروشی، ۲ مورد عدم رعایت قوانین، ۵ مورد تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسی غلامزاده رئیس اتحادیه نانوایان فاروج هم گفت: به رغم افزایش چند برابری هزینه تهیه خمیرمایه، نمک، آب، برق و گاز و بویژه افزایش دستمزد کارگران، ۵ سال است که نرخ نان تغییر نیافته است.

غلامزاده به زیادی شمار نانوایی‌ها نسبت به جمعیت فاروج اشاره کرد و افزود: در شهرستان ۵۵ هزار نفری فاروج، ۸۹ واحد نانوایی فعال است و حال آنکه بر اساس استاندارد این بخش، باید به ازای هر ۱۱۰۰ نفر جمعیت مجوز یک نانوایی صادر شود.

او با بیان اینکه اکنون سهمیه آرد ۱۲ واحد نانوایی شهری بین ۲۷ واحد موجود توزیع می‌شود، گفت: سهمیه بعضی نانوایی‌ها ۲ کیسه در روز است که درآمد ناشی از پخت آن یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال می‌شود که با توجه به استخدام ۲ کارگر در نانوایی، این رقم مقرون به صرفه نیست.

رئیس اتحادیه نانوایان فاروج اهرم صف شکن سال‌های گذشته را توزیع آرد‌های نیمه یارانه‌ای بین واحد‌های آزادپز عنوان کرد و افزود: بسته شدن این مسیر، موجب ایجاد صف‌های طولانی در برابر نانوایی‌ها شده است.

در شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج ۸۹ واحد نانوایی فعال است که از این تعداد ۲۷ واحد وظیفه پخت نان شهر فاروج را بر عهده دارند.

انتهای پیام/د

برخورد با تخلفات نانوایان فاروج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نان حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز، با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد شد.

علی رحیمی آذر ۷ فروردین گفت: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز، از ۱۵ اسفند ماه تا کنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحد های صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و  غیره را انجام داده اند.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: در اجرای این طرح  با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد، همچنین برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

رحیمی آذر خاطرنشان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان