Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:15:12 GMT

مدافع دورگه در رادار تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۸۵۹

مدافع دورگه در رادار تراکتور

از باشگاه تراکتور خبر می رسد این باشگاه یک بازیکن دوملیتی ایرانی - ایرلندی را مد نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، نیل یداللهی یکی از بازیکنان دوملیتی‌ای است که هرچند وقت یکبار نامش برای حضور در فوتبال ایران مطرح شده است. این بازیکن که پدری ایرانی و مادری ایرلندی دارد، در دوران فوتبال خود پیراهن تیم های، برنلی انگلیس، سوانسی، دربی کانتی، ونکوور آمریکا، هایک و ادوک انگلیس را برتن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سال گذشته مد نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار داشت، اما انتقالش به ایران قطعی نشد.

بیشتر بخوانید:

آسیا به تراکتور چشمک زد

یداللهی ۲۶ ساله که با ۱۸۸ سانتی متر قد توانایی بازی در پست‌های دفاع وسط و هافبک تدافعی را دارد، فوتبالش را در رده‌های پایه ایرلند آغاز کرد. سپس او در تیم پایه برنلی انگلیس پرورش یافته و سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال برنلی و بزرگسالان سوانسی و زیر ۲۱ سال تیم دربی کانتی را دارد و یک بازی در چمپیونشیپ به همراه دربی کانتی و ۴ بازی در لیگ جزیره برای سوانسی انجام داد.

این بازیکن حالا از آنجایی که مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال جذب مدافع وسط می‌گردند تا بتوانند ترکیب خط دفاع خود را قدرتمندتر کنند، به مسئولان باشگاه تبریزی معرفی شده است. از آنجایی که یداللهی به عنوان یار آزاد می‌تواند راهی تراکتور شود، مسئولان باشگاه به دنبال جذبش هستند تا بتوانند لیست نفرات شان را تکمیل کنند.
گفتنی است؛ این بازیکن دوملیتی یک دوره هم به اردوهای تیم ملی ایرلند دعوت شده است، اما هیچ بازی رسمی ملی ندارد. او ۱۱ بازی فصل قبل برای تیم انگلیسی انجام داده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان فوتبال تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!