Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:35:12 GMT

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی خراسان رضوی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۸۶۲

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین طهماسبی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی خراسان رضوی بزرگداشت برادران عامل با حضور 249 ورزشکار در قالب 21 تیم از شهرستان های استان در خانه کشتی استاد توکل مشهد برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم هایی از شهرستان های درگز، تایباد، فریمان، گناباد، مه ولات، تربت جام، کاشمر، زاوه، رشتخوار، تربت حیدریه، خواف، گلبهار، مشهد، چناران، نیشابور، سرخس، سبزوار، قوچان، خلیل آباد، فیروزه و بردسکن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی بیان کرد: در حاشیه این مسابقات عصر روز پنج شنبه، 21 شهریورماه مراسم تجلیل از برادران عامل و پهلوان مراد علی شیرانی، پیشکسوت کشتی استان در محل خانه کشتی استاد توکل برپا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربت جام خراسان رضوی کشتی کشتی آزاد و فرنگی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است