Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پوشش امدادی برنامه‌های عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان کرمان توسط جمعیت هلال‌احمر با برپایی ۳۳ پست ثابت و موقت انجام گرفت.
وی اظهار داشت: فشارخون و قندخون بیش از ۳ هزار نفر مراجعه کننده به پست های مستقر جمعیت هلال احمر استان کرمان اندازه گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: همچنین ۵۰ نفر نیز توسط نیروهای امدادی این جمعیت درمان سرپایی شدند و یک مصدوم نیز به بیمارستان انتقال یافت.

وی گفت: پوشش امدادی ایام تاسوعا و عاشورا توسط ۱۶۷ نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان و ۴۰ دستگاه خودروی امدادی و سبک انجام شده است.

۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا محرم ۹۸ عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

سید علی طباطبائی فر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند. 

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد. 

لازم به ذکر بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس