Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی با اشاره به ختم قرآن کریم توسط ۳۰ خواهر عضو کانون در شب عاشورای حسینی، گفت: همه مناسبت های مذهبی ختم قرآن در کانون توسط خواهران برگزار می شود که برکات زیادی داشته است.

«زهرا محمدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در راستای اجرای طرح «تلاوت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی» با حضور 50 نفر از اعضای خواهر کانون و 30 قاری خواهر شرکت کننده ختم قرآن کریم صورت گرفت و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا هر شرکت کننده یک جزء را تلاوت کرد که ثواب تلاوت به پیشگاه حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول امور خواهران کانون فرهنگی و هنری «نورالزهرا (س)» مسجد «بیت الزهرا (س)» شیراز با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی در مناسبت های مذهبی و ملی، خاطرنشان کرد: به هر مناسبت یک ختم قرآن اجرا می شود به صورتی که در طول سال قرآن کریم بار ها و بار ها توسط اعضای خواهر کانون تلاوت می شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان همگی از طلاب حوزه علمیه هستند، افزود: اعضای کانون بیشتر از محصلان حوزه های علمیه خواهران هستند و برنامه تفسیر و تدبر در قرآن کریم هم برگزار می شود که برکات زیادی داشته است.

 

محمدی از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان در شب عاشورای حسینی پس از ختم قرآن کریم خبر داد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاسوعای حسینی ماه محرم عزاداری محرم عاشورا عاشورای حسینی مسجد محرم شیرخوارگان حسینی امام حسین ع عزاداری ختم قرآن عاشورای حسینی ختم قرآن کریم عاشورا کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در نشست خبری گفت:  این دوره از آزمون‌ها در سه مقطع ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار و مرحله اول آن، جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور به صورت کتبی و شامل ترجمه و حسن حفظ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صاحب قرانی افزود:  نام نویسی این آزمون از طریق پایگاه  تلاوت از دوم اسفند ۱۴۰۲  آغاز شد و تا پانزدهم اسفند  ادامه داشت.

وی گفت: محل‌های برگزاری آزمون نیز در ۹۹ حوزه در سراسر کشور بدون شرط سنی برپا خواهد شد و اتباع غیر ایرانی می‌توانند در آزمون نیز ثبت‌نام کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:آزمون‌ها نیز در چهار مرحله  و مرحله دوم آزمون به صورت شفاهی دو  دو نوبت در سال انجام  می‌شود.

حجت السلام والمسلمین صاحب قرانی گفت: به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم و قبول می‌شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

 هم اکنون بیش از ۴۰ هزار حافظ بالای ۵ جز و استاد در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • وحشت صهیون از قرآن
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»